וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אלחמיד ולופס אמורים להיות כשירים לנוף הגליל"

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 16:22

מאמן הפועל באר שבע התכונן לעולה החדשה (ראשון, 20:15 בספורט2) עליה נאמר במועדון: "למכבי תל אביב לא היה קל מולה". הבלם עשוי לשוב אחרי שלושה משחקים, מי יחליף את בריירו?

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

למרות שלושת הניצחונות הרצופים, בהפועל באר שבע יערכו שינוי אחד ואולי אפילו יותר בהרכב לקראת המשחק מול הפועל נוף הגליל ביום ראשון (20:15, ספורט2). מריאנו באריירו מוצהב ולא יכול לשחק, ואת המחליף שלו צפוי רוני לוי לבחור מבין רועי גורדנה ודוד קלטינס. השניים לא שיחקו הרבה באחרונה והמאמן רוצה להחזיר אותם לעניינים.

גורדנה לא התאמן אתמול (רביעי) מכיוון שהוא סובל מרגישות בשריר התאומים וכשירותו לשבת תתברר היום באימון אחר הצהריים. אופציה שנייה כאמור לעמדת הקשר האחורי היא קלטינס שלא שיחק זמן רב. רמזי ספורי ותומר יוספי אמורים להמשיך יחד ולהשלים את חוליית הקישור. בכל הקשור לחלק הקדמי קיימת אפשרות שיוג'ין אנסה יירד לספסל ושגיב יחזקאל או איתי שכטר יפתחו במקומו. אנסה לא היה טוב נגד הפועל חיפה ורוני לוי יצטרך להחליט אם לתת לו להמשיך.

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע לפני ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך לקבל קרדיט? יוג'ין אנסה/מאור אלקסלסי

הלדר לופס שהוחלף מול הפועל חיפה בשל פציעה בשריר חזר לעצמו ואמור להיות כשיר ליום ראשון. אור דדיה חזר להתאמן אבל לא צפוי לחזור לעמדת הכנף הימנית. דנילו אספרייה ימשיך על הקו במערך של שלושה בלמים. "אנחנו במרתון ורוצים להיות כל הזמן למעלה", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע על המאבק בפסגה מול מכבי חיפה. על ההערכה שהפועל נוף הגליל היא יריבה נוחה להשיג שלוש נקודות, אמר גורם בהפועל באר שבע: "לא ראינו שהיה קל למכבי תל אביב מול נוף הגליל".

המאמן רוני לוי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למערך שלושת הבלמים בו הקבוצה משחקת לאחרונה: "שחקנים באים לידי ביטוי. בשלב כזה או אחר נשחק גם 4-3-3 או 4-4-2, הגמישות טובה. נצטרך לבחור את הסגנון המתאים לכל משחק".

מריאנו בריירו ייעדר בשל כרטיסים צהובים, והמאמן התייחס לחיסורו של אחד משחקני המפתח בקבוצה: "הוא מאוד חשוב ומשמעותי עבורנו, אך בגלל זה יש סגל רחב וטוב, נצטרך למצוא את המחליף הנכון שמתאים למשחק הזה נקודתית". לוי העריך כי מלבד גורדנה שסובל מרגישות בשריר, שאר השחקנים אמורים לעמוד לרשותו, כולל הלדר לופס שמרגיש יותר טוב אחרי שנפצע והוחלף מול הפועל חיפה וחאתם עבד אלחמיד, שנעדר בשלושת המשחקים האחרונים.

עוד בוואלה!

חגיגות בבאר שבע: "אנשי כדורגל יודעים להעריך מה אנחנו עושים העונה"

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
שמח על ההגעה לבאר שבע. אבו עביד/מאור אלקסלסי

איאד עבו עביד הוסיף: "אני אחד שתמיד רוצה ללמוד, התחרות מוציאה מאיתנו דברים יותר טובים ואני לומד משחקנים שעברו דבר או שניים בכדורגל. אני תמיד שואף לשחק אבל גם כשאני יושב בצד אני תמיד מגיע לאימונים כדי לעבוד עוד יותר חזק כדי להוכיח שמקומי ב-11. שמח על ההחלטה לבוא לפה. המערך עושה לנו טוב, להתנסות בעוד מערך זה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully