וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בבאר שבע: "אנשי כדורגל יודעים להעריך מה אנחנו עושים העונה"

7.12.2021 / 6:38

שחקנים בהפועל באר שבע ששוב ניצחה וחזרה למקום הראשון: "מתאים לנו שידברו יותר על מכבי חיפה. אנחנו נעשה את העבודה שלנו". בקבוצה אמרו על רוקאביצה שכבש שער חמישי בשישה משחקים: "רוצח שקט"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה לעשות עונה נהדרת ואחרי ניצחון החוץ על הפועל חיפה אמש (ראשון), יש לרוני לוי ושחקניו כבר 12 משחקים בלי הפסד עם סיכוי מצוין לסיים סיבוב ללא הפסד, כשביום ראשון תגיע הפועל נוף הגליל לטרנר. אמש הגיעה הקבוצה מבירת הנגב לחיפה כשלראשונה מכבי חיפה מקדימה אותה בטבלה ויוצרת סוג של לחץ אצל השחקנים. גם העובדה שהפועל חיפה הגיעה חבולה אחרי התבוסה בדרבי יצרה חשש, שהקבוצה תרשום את ההפסד הראשון של העונה.

בפועל, באר שבע שוב ידעה לייצר מחצית ראשונה מצויינת עם חמישה מצבי כיבוש בטוחים ושער בודד של ניקיטה רוקאביצה. במחצית השנייה ירדה מעט האיכות והקבוצה נסוגה קצת לאחור כדי לשמור על השער הבודד ועל כך אמר לוי שזו לא היתה הוראה שלו, אבל במועדון היה מי שאמר אמש: "אחרי כל כך הרבה החמצות שלנו השחקנים הבינו כנראה שזה לא היום שלהם וידעו לשמור על השער היחיד שכבשנו. זה היה ניצחון מאוד בוגר של הקבוצה".

ניקיטה רוקאביציה, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
"הוא רחוק מאוד מהסוף שלו". ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי

הניצחון אמש החזיר את הפועל באר שבע למקום הראשון עם 28 נקודות והיא מקדימה את מכבי חיפה בשתי נקודות ואת מכבי תל אביב בעשר נקודות. מכבי חיפה משחקת כדורגל יותר התקפי ואיכותי עם יותר שערים, אבל באר שבע מאוד מאורגנת ומסודרת, על פי דפוסי העבודה של המאמן שלה, וזה מה שנותן לה את היתרון בטבלה על פני האלופה ומדובר בהישג גדול ביחס לעוצמות של מכבי חיפה. "דווקא מתאים לנו שידברו על מכבי חיפה ואנחנו נעשה את העבודה שלנו", אמר אמש אחד השחקנים. "אנשי כדורגל יודעים להעריך מה אנחנו עושים העונה".

את שער הניצחון כבש ניקיטה רוקאביצה שרושם שער חמישי בשישה משחקים. "בשביל זה הבאנו את ניקי", אמרו אמש במועדון. "לכבוש שערים זה מקצוע וקור רוח זה סימן ההיכר של ניקיטה. הוא רוצח שקט שייתן עוד הרבה. הוא רחוק מאוד מהסוף שלו". בקבוצה שיבחו גם את העבודה שעשה מריאנו באריירו במרכז השדה.

עוד בוואלה!

רוני לוי: "מקווה שבעתיד נדע 'להרוג' את המשחקים מהר וחד יותר"

לכתבה המלאה
מריאנו באריירו, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
יחמיץ את נוף הגליל. מריאנו באריירו/מאור אלקסלסי

במשחק הבא, ביום ראשון מול הפועל נוף גליל, ייעדר באריירו בגלל צהובים ומי שעשוי להחליפו הוא רועי גורדנה שלא נכנס אתמול גם כמחליף בשל רגישות קלה בשריר התאומים. הלדר לופס הוחלף לקראת הסיום בשל פגיעה בשריר, אבל ההערכה היא שמדובר רק בהתכווצות והוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון. חאתם עבד אלחמיד צפוי לחזור להתאמן מחר ואמור לעמוד לרשותו של לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully