וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת השמינית התבהרה: מסי נגד רונאלדו? צ'לסי מול באיירן?

יונייטד אף עשויה לפגוש את מועדון נעוריו של הפורטוגלי, ספורטינג. הצרפתים יוכלו לקבל גם את ליברפול וריאל. שתי אלופות אירופה האחרונות זו מול זו?

שערי המחזור ה-15 בפרמיירליג/ספורט1

בעקבות דחיית המשחק בין אטאלנטה לוויאריאל, טרם הושלמה רשימת 16 העולות לשמינית גמר ליגת האלופות, אך התמונה התבהרה הערב (רביעי) כש-15 קבוצות השיגו רשמית וסופית את הכרטיס לשלב הנוקאאוט. כמדי שנה, גם הפעם אנו עשויים לקבל מפגשי ענק כבר בשמינית הגמר. בהגרלה שתתקיים ביום שני הקרוב ב-13:00, הקבוצות שסיימו כראשי בתים יוגרלו מול אלה שסיימו כסגניות, בעוד ההגבלות הנוספות הקיימות הן ששתי קבוצות שעלו מאותו הבית לא יכולות להיפגש, כמו גם קבוצות מאותה מדינה.

תומאס מולר, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
באיירן תפגוש את אלופת אירופה הנוכחית? מולר/רויטרס

קבוצות שעלו מהמקום הראשון: מנצ'סטר סיטי, ליברפול, אייאקס, ריאל מדריד, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, ליל, יובנטוס.

קבוצות שעלו מהמקום השני: פריז סן ז'רמן, אתלטיקו מדריד, ספורטינג ליסבון, אינטר, בנפיקה, ויאריאל/אטאלנטה, רד בול זלצבורג, צ'לסי.

בדרג השני נמצאות כמה קבוצות ענק כמו אלופת אירופה צ'לסי, קבוצת הכוכבים של פריז סן ז'רמן, אלופת ספרד אתלטיקו מדריד ואלופת איטליה אינטר. הבלוז לא יוכלו לפגוש את שלוש הקבוצות האנגליות שסיימו בראשות הבית, כך שהן עלולות להיות מוגרלות מול אלופת אירופה הקודמת מול באיירן מינכן או מול ריאל מדריד, אותה הדיחה אשתקד בחצי הגמר.

גם מפ.ס.ז' יקוו ראשי הבית להימנע, כאשר המפגשים הפיקנטיים ביותר יכולים להיות בין ליאונל מסי למנצ'סטר יונייטד של כריסטיאנו רונאלדו, או קיליאן אמבפה מול הקבוצה שחושקת לצרפו בקיץ הקרוב, ריאל מדריד. אגב, רונאלדו גם יוכל לפגוש את קבוצת נעוריו, ספורטינג ליסבון.

עוד בוואלה!

צ'לסי שוב ספגה שלישייה, טוכל עצבני: "זה משהו שלא קרה לנו"

לכתבה המלאה
אנסו פאטי, שחקן ברצלונה. רויטרס
כשהוא יחזור מפציעה, זה לא יהיה לליגת האלופות. פאטי/רויטרס

בנוסף, יש לציין כי בעוד הקבוצות שסיימו במקום האחרון סיימו את דרכן באירופה, אלה שהגיעו למקום השלישי נשרו לליגה האירופית וייפגשו שם את סגניות הבתים למפגש כפול על המקום בשמינית הגמר.

הקבוצות שסיימו במקום השלישי הן: ר.ב. לייפציג, פורטו, בורוסיה דורטמונד, שריף טירספול, ברצלונה, ויאריאל/אטאלנטה, סביליה, זניט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully