וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי שוב ספגה שלישייה, טוכל עצבני: "זה משהו שלא קרה לנו"

הבלוז איבדו יתרון ארבע פעמים בשני המשחקים האחרונים ובעקבות ה-3:3 נגד זניט סיימו רק במקום השני בבית, המאמן זעם: "כשאנחנו מובילים אנחנו מתנהגים אחרת". ורנר כבש אחרי דקה ו-23 שניות ושבר שיא

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 2:3/ספורט1

צ'לסי הייתה תלויה בעצמה הערב (רביעי) בקרב על פסגת הבית ועל דירוג בהגרלת שמינית גמר ליגת האלופות שתיערך ביום שני ב-13:00 (שעון ישראל). אלופת אירופה אמנם שיחקה בקור הרוסי, אבל פרט לתנאי מזג האוויר פגשה יריבה נוחה על הנייר בדמות זניט, שצברה רק ארבע נקודות העונה - בשני המשחקים נגד מאלמו. למרות כל זאת וחרף העובדה שעלתה ליתרון כבר בדקה השנייה וגם שבה ליתרון 2:3 בדקה ה-85, עמוק בתוספת הזמן צ'לסי ספגה שוויון, סיימה ב-3:3 ואפשרה ליובנטוס, שניצחה 0:1 את מאלמו במשחק המקביל, לחלוף על פניה.

מי שזכו להזדמנות להרכב וגם מצאו את הרשת הם החלוצים טימו ורנר ורומלו לוקאקו, שנפצעו במשחק נגד מאלמו באוקטובר ומאז התקשו להשתלב בחזרה בהרכב. ורנר, שגם בישל, אפילו עשה היסטוריה כשכבש אחרי דקה ו-23 שניות בלבד - השער המהיר ביותר של שחקן צ'לסי בליגת האלופות. השיא עד היום היה שייך לג'ון טרי, בלם העבר שכבש אחרי דקה ו-26 שניות ב-2014 נגד שאלקה.

רומלו לוקאקו, שחקן צ'לסי. רויטרס
חזר להרכב וכבש. רומלו לוקאקו/רויטרס

אז ההתקפה אמנם תפקדה, אבל ההגנה התקשתה וספגה שלישייה משחק שני ברציפות. בשבת הבלוז נכנעו 3:2 לווסטהאם ואיבדו את הפסגה בפרמיירליג, והערב בין הקורות עמד קפה על חשבון אדואר מנדי וגם הבלם אנטוניו רודיגר היה בין השחקנים שזכו למנוחה, אבל צ'לסי ספגה שלושה שערים או יותר בפעם השנייה ברציפות לראשונה מאז אפריל 2019, משמע לראשונה בעידן המאמן תומאס טוכל. כידוע, עד הערב ספגה צ'לסי שער אחד בלבד העונה בשלב הבתים.

בסיום המשחק נשאל טוכל על הספיגות הרבות השבוע - כזכור גם נגד ווסטהאם היא הובילה פעמיים והפסידה - ואמר: "אף אחד לא יכול להיות מרוצה מהמצב. אם ספגנו שישה שערים בשני משחקים ואיבדנו יתרון ארבע פעמים, אז אני לא רוצה לדבר על יכולת של שחקנים באופן אישי. כשאנחנו מובילים אנחנו משנים את ההתנהגות שלנו, וזה משהו שבעבר לא קרה לנו ואסור שיקרה לנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר, זה הבסיס לכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully