וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הזדמנות טובה לשחקנים להוכיח שהם ראויים להשתלב בהמשך"

8.12.2021 / 20:00

מאמן מכבי חיפה יבצע לא מעט שינויים ב-11 במשחק סיום שלב הבתים בקונפרנס ליג נגד פיינורד (חמישי, 22:00, ספורט4): "נעשה הכל כדי לנצח". ההולנדים כבר פרסמו את ההרכב, מרציאנו על הספסל

מחזור 6הסתיים09/12/2021
פיינורד
  • דסרס (38)
  • נלסון (65)
1:2
  • (90) דוד
מכבי חיפה
תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה תסיים מחר (חמישי, 22:00 בספורט4) את דרכה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג כאשר תתארח אצל פיינורד ההולנדית, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית ואת הכרטיס לשמינית הגמר. אלופת ישראל סיימה ב-0:0 נגד ההולנדים בחיפה במחזור הפתיחה, ומחר, במשחק שייערך בדלתיים סגורות בעקבות מגבלות הקורונה בהולנד, היא תקווה לשפר את מאזנה ההתקפי ולהבקיע בסך הכל בפעם השנייה העונה בשישה משחקים.

מכבי חיפה הגיעה להולנד בסגל חסר מאוד והמאמן ברק בכר מתכוון לעשות רוטציה גדולה מאוד כחלק מחלוקת העומסים, עם מבט למשחק הליגה ביום שני נגד בית"ר ירושלים. בכר יחסר מחר, בין היתר, את בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, אורי דהן ומוחמד ג'אבר הפצועים וכן את צ'ירון שרי המוצהב, כשגם הקפטן נטע לביא טרם חזר לאימונים ולא נכלל בסגל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סגל חסר ולא מעט שינויים צפויים בהרכב. בכר/מאור אלקסלסי

"משחק אחרון בקונפרנס ליג ואנחנו רוצים לסיים אותו בצורה טובה, בתוצאה טובה", אמר בכר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני חושב ששתי הקבוצות רוצות, למרות שאני מעריך ששתי הקבוצות ישלבו שחקנים שפחות שיחקו במשחקים האחרונים. אנחנו בהחלט מרגישים שעשינו משחקים טובים במפעל הזה, יכולנו להוציא יותר נקודות, בטח לפי היכולת. לא עשינו את זה, אבל אנחנו לפחות רוצים לסיים בצורה טובה את הקמפיין".

על הרוטציה הרחבה שמתוכננת להיות: "מן הסתם שתי הקבוצות ישחקו עם שחקנים שפחות משחקים לאחרונה, גם אצל היריבה וגם אצלנו. זו הזדמנות טובה לתת לשחקנים לשחק במפעל כזה, נגד קבוצה כזאת, ואני מאוד מקווה ומאמין שהם גם יוכיחו את עצמם. נעשה הכל כדי לשחק טוב ולנצח".

עוד בוואלה!

אסף בן דב יסיים את תפקידו במכבי חיפה בסיום העונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה גודסוויי דוניו. מאור אלקסלסי
התנסות ראשונה וטובה בשלב בתים אירופי. דוניו/מאור אלקסלסי

בכר נשאל לסיום מה אפשר להרוויח ממשחק כזה והשיב: "קודם כל להמשיך במומנטום הטוב שלנו. אנחנו נמצאים בתקופה טובה ורוצים להמשיך את זה גם פה. יש מזג אוויר טוב, מגרש טוב, אמנם לא יהיה קהל, אבל יש תנאים טובים לשחק כדורגל ונרצה להרוויח פה גם שחקנים שיוכלו להוכיח את עצמם לקראת ההמשך, כי יש לנו עכשיו תקופה עמוסה של משחקים ויש הזדמנות לשחקנים להוכיח שהם ראויים להשתלב בהמשך".

לצד בכר התייצב החלוץ גודסוויי דוניו שהוסיף: "שיחקתי בשלבי המוקדמות באירופה כששיחקתי בדנמרק, אבל לא העפלנו אז לשלב הבתים, אז מבחינתי זו הפעם הראשונה שאני משחק בשלב בתים אירופי. זו היתה התנסות מדהימה עבורי, לשחק באירופה באחד המפעלים החשובים ביבשת, ואני חושב שההתנסות הזאת גם טובה עבור הקבוצה".

הרכב משוער: רועי משפתי, רז מאיר, עופרי ארד, רמי גרשון, טאלב טוואטחה, מאור לוי, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, גודסווי דוניו, בן שהר.

פיינורד

ארנה סלוט, שמאמן את המארחת שתשחק ללא קהל בעקבות מצב התחלואה בקורונה בהולנד, חשף את ההרכב למשחק שעבור קבוצתו הוא לפרוטוקול בלבד. שוער נבחרת ישראל, אופיר מרציאנו, פתח בארבעת המשחקים האחרונים של פיינורד, אך נגד מכבי חיפה הוא יפנה את מקומו לג'וסטין ביילו, השוער הבכיר שחוזר לאחר שהחלים מקורונה. אצל ההולנדים ייעדרו גרנוט טראונר ואורקון קוקצ'ו הפצועים, חוס טיל המורחק ועלירזה ג'הנבאחש האיראני, שגם לא הגיע למשחק בישראל.

הרכב פיינורד: ג'וסטין ביילו, מרכוס פדרסן, מרקו סנסי, לוצהארל חרטראודה, רמון הנדריקס, מארק דימרס, פרדריק אורסנס, ז'ואאו טישיירה, ריס נלסון, נאופל באניס, סיריל דסרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully