וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף בן דב יסיים את תפקידו במכבי חיפה בסיום העונה

7.12.2021 / 10:16

המנכ"ל הגיע לסיכום עם ראשי המועדון. האלופה תמריא להולנד ללא כמה שחקנים: "ניצחון חוץ על פיינורד זה דבר חשוב"

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על עזיבה בתום העונה. בן דב ימשיך לנהל את המועדון עד הקיץ וכעת בחיפה פועלים לאיתור מנכ"ל אחר כדי שהם יעשו חפיפה. הוא מונה לתפקיד במאי 2016 ולמעשה יסיים את תפקידו אחרי שש שנים.

בהודעה לאנשי המועדון כתב בן דב: "שותפות ושותפים יקרים, לפני מספר שבועות ביקשתי מנשיא המועדון לסיים את תפקידי לאחר שש שנים מוצלחות, מאתגרות ומהנות לאור רצוני להמשיך לאתגרים חדשים.
תזמון הפרסום הבוקר בא עלינו בהפתעה, התוכנית היתה לצאת באופן מסודר לקראת סוף העונה. יש לכולנו אתגרים ניהוליים, מקצועיים ואסטרטגים למימוש עוד העונה וכמובן מעבר אליה. אני דורש מעצמי ומכל אחת ואחד ממכם להשאר ממוקדים, עירניים ומוכנים לאתגרים והמשימות. יהיה לנו זמן לסיכומים, הסברים, שיחות ופרידות, לא כעת. סומך, מעריך אתכם ובעיקר אוהב. אסף".

אסף בן דב מנכ"ל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעזוב אחרי שש שנים. בן דב/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, האלופה תמריא היום (שלישי) להולנד, שם היא תפגוש ביום חמישי את פיינורד (22:00, ספורט4) במשחק שיינעל את הקמפיין האירופי של הירוקים. חיפה תצא ללא צ'ארון שרי המוצהב, וכן מחמוד ג'אבר, סאן מנחם, אורי דהן ובוגדן פלאניץ' הפצועים ונטע לביא שנמצא בבידוד. הבלם הצעיר אדר אזרואל יצטרף לקבוצה.

מי שכן יצא להולנד הוא ריאן סטריין. המטרה היא להכשיר את המגן האוסטרלי כמה שיותר מהר ולנסות להכניס אותו לקצב כדי לראות אם הוא מצליח להתגבר על הפציעה שהשביתה אותו לאורך מרבית העונה.

המאמן ברק בכר יעשה רוטציה במשחק ביום חמישי, אבל ביקש מהשחקנים לא לקהל ראש במשחק, למרות שהוא לפרוטוקול בלבד. רועי משפתי ועופרי ארד נמצאים בתמונת ההרכב.

"נכון שהמשחק לפרוטוקול, אבל עבורנו ניצחון חוץ על קבוצה כמו פיינורד הוא דבר חשוב מאוד", אמר גורם במועדון, "מה גם שעומד על הפרק מענק כספי חשוב ונקודות דירוג שחשובות לשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully