וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי נוטה להסכים ולאמן את בית"ר ירושלים עד תום העונה

8.12.2021 / 16:55

על אף שבתחילה העדיף להימנע מהמשרה הלחוצה, מנהל מחלקת הנוער נוטה להירתם למשימה ולאמן לצד גל כהן עד לסיום העונה. באר שבע הביעה התעניינות מחודשת באביאל זרגרי לקראת ינואר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בבית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, נוטה להסכים לבקשת אלי אוחנה ולקחת עליו יחד עם גל כהן את אימון הקבוצה הבוגרת עד לסיום העונה. מזרחי העדיף בשלב ראשון להישאר במחלקת הנוער ולהימנע מהלחץ של הבוגרים, אך בשל הקשיים הכלכליים והדרישה להירתם למשימה, המאמן נוטה להשיב בחיוב ביום יומיים הקרובים.

גורמים במועדון אמרו: "זה לא פשוט לו, אך בסיטואציה שבית"ר נמצאת בה קשה לו להגיד לו. בן אדם שהתאמן עם גבס ושיחק עם זעזוע מוח בשביל המועדון, קשה לו מאוד לסרב במצבים כאלה".

גל כהן מאמן בית"ר ירושלים עם יוסי מזרחי. דני מרון
ישב לצד כהן במשחק האחרון. יוסי מזרחי/דני מרון

כזכור, מאמן הקבוצה ארווין קומאן התפטר מתפקידו עקב בעיות בריאותיות ובמשחק האחרון עמד על הקוים עוזר המאמן גל כהן, כשמזרחי מסייע לו. במידה שמזרחי ייתן תשובה חיובית, המתכונת אמורה להיות דומה ותכלול שיתוף פעולה בין השניים.

בימים האחרונים החלה התעניינות מחודשת של הפועל באר שבע בקשר אביאל זרגרי, אותו בית"ר מעוניינת למכור בינואר על מנת להתאזן כלכלית. באר שבע ומכבי תל אביב ניהלו מו"מ לצירופו גם בחלון ההעברות הקודם, אך דרישותיו של משה חוגג ליותר מ-6 מיליון שקל עבור הכרטיס הפילו את העסקאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully