וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון מתלבט. "אין שום החלטה על מאמן הנבחרת"

8.12.2021 / 11:04

בהתאחדות לכדורגל מדגישים: "אין החלטה על רוטנשטיינר וגם לא על מקום הלידה של המאמן הבא". האוסטרי עובד במרץ על דו"ח סיכום מוקדמות היורו וממשיך לסחוט מחמאות על ניהול קורס הפרו

תקציר: ישראל - איי פארו 2:3/ספורט1

הפגישה בין יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, למאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר, תתקיים בהמשך החודש או לכל המאוחר בתחילת ינואר, אחרי שהאוסטרי ביקש עוד זמן לסיים את הדו"ח המקיף שהוא התבקש להכין על קמפיין מוקדמות המונדיאל שהסתיים בחודש שעבר. רק אחרי שחסון יפגש עם רוטנשטיינר ויקבל ממנו את הניתוח של כל המשחקים בבית ואת התזה שלו לגבי הנבחרת ומה שהיא עברה בשנתיים האחרונות, הוא יקבל את ההחלטה באשר לעתיד המאמן שצפוי לסיים את דרכו בנבחרת.

"אורן עדיין לא החליט דבר וכל מי שאומר אחרת, אומר את זה על אחריותו בלבד", אומרים הבוקר בהתאחדות לכדורגל. "אין עדיין החלטה על וילי ולא על זהות המאמן הבא או על מקום הלידה שלו. גם לפני הקמפיין האחרון שלחו את וילי הביתה ובסוף הוא היה המאמן. חכו בסבלנות".

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עם מוחמד אבו יונס. דני מרון
לא יקבל החלטה לפני שייפגש עם רוטנשטיינר. חסון/דני מרון

במקביל לענייני הנבחרת, מקדיש רוטנשטיינר את זמנו באחרונה לסיום קורס הפרו עליו הוא אמון. חמישה חניכים ביניהם יוסי בניון, מיכאל זנדברג וגל כהן כבר הגישו את עבודות הסיום שלהם וסיימו למעשה את הקורס. האחרים יעשו זאת בשבועות הקרובים וביניהם המאמן הזמני של מכבי תל אביב ברק יצחקי.

בהתאחדות לכדורגל מרוצים מקורס הפרו שהעביר רוטנשטיינר. "הכשרת מאמנים היא מהדברים החשובים ביותר לכדורגל הישראלי ומי שיחליף בעתיד את וילי בניהול הקורס, יצטרך לעמוד בסטנדרטים שהוא הציב", אומרים בהתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully