וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחק גם בשביל המאמן החדש: מכבי תל אביב נערכת לאלשקרט

8.12.2021 / 16:22

יצחקי מתלבט אם לבצע רוטציה במחזור הסיום של הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט2): "ציפינו לסיים במקום הראשון, לא היו משחקים קלים במפעל הזה"

מחזור 6הסתיים09/12/2021
אלשקרט
  • בוליביץ' (78)
1:1
  • (90) אלמוג
מכבי תל אביב
תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה בצהריים בירבאן לקראת המשחק מחר מול אלשקרט (חמישי, 19:45, ספורט2), במסגרת קונפרנס ליג. אלופת ארמניה תארח את מכבי תל אביב למשחק שיסיים את שלב הבתים של המפעל, כשהמקום השני של מכבי תל אביב מובטח ואינו תלוי בתוצאה מחר בעקבות ההפסד ללאסק לינץ לפני שבועיים.

ברק יצחקי מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
המענק והניקוד חשובים, אבל גם הצורך להוריד מהעומס. יצחקי מתלבט/מאור אלקסלסי

המטרה העיקרית של מכבי תל אביב מחר היא ניצחון שיסדר עוד חצי מיליון יורו למועדון ונקודות דירוג לקראת העתיד. ההתלבטות של ברק יצחקי היא האם להמשיך עם ההרכב שהוא מאמין שהוא הכי חזק של הקבוצה בתקופה הזו או לתת לשחקנים מחליפים לפתוח כדי להוריד מהעומס.

המאמן הזמני ברק יצחקי אמר לקראת המשחק: "רק מחר נדע מי ישחקו, יש לנו עוד אימון. אני יודע איך אני מתכנן לשחק אבל לא אחשוף את זה. יש לנו רצף משחקים צפוף בקרוב ויכול להיות שנחלק כוחות".

"לא היו משחק קלים במפעל הזה", אמר יצחקי, "יכולנו להיקלע לקשיים נגד כל קבוצה. ציפינו לסיים את השלב הזה במקום הראשון אבל לצערנו זה לא קרה ויהיו לנו עוד שני משחקים לשחק. עכשיו נחכה להגרלה ונקווה להעפיל מהפלייאוף לשמינית הגמר".

אבי ריקן נכח גם הוא במסיבת העיתונאים והוסיף: "ניתחנו את היריבה, אנחנו מכירים ויודעים מול מי אנחנו מתמודדים. במשחק הראשון ראינו שהם באים לשחק כדורגל ושיש להם חלוץ מסוכן אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו וננסה לשחק את המשחק שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כידוע, ביום שני תשחק מכבי תל אביב בליגה מול הפועל חדרה ואחרי הניצחון בטדי ביום ראשון, מכבי תל אביב חייבת לייצר מומנטום חיובי שידחוף אותה לצמרת שרחוקה ממנה כעת. במועדון מבינים שההנהלה בקנדה קרובה לחתום מול המאמן החדש והשחקנים שיעלו מחר ישחקו גם בשביל להרשים אותו מתוך ידיעה שהוא עוקב אחריהם.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, עידן נחמיאס, אופיר דוידזאדה, עדן שמיר, אבי ריקן, אייל גולסה, אדוארדו גררו, אילון אלמוג, אוסמה חלאילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully