וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ולו סימאונה נרגש: "השחקנים השאירו את הלב על המגרש"

אתלטיקו מדריד עלתה לשמינית גמר האלופות ברגע האחרון, המאמן הודה: "אני כאן כבר עשר שנים ועדיין ממשיך להתרגש". גריזמן: "המשחק הזה מייצג אותנו היטב". כל התגובות והמספרים מהרגע הגדול של הקולצ'ונרוס

תקציר: בוליביה - אורוגוואי 0:3/ספורט1

שחקני אתלטיקו מדריד חגגו אמש (שלישי) ארוכות על כר הדשא באצטדיון הדרגאו לאחר ה-1:3 הסוער על פורטו. החבורה של דייגו סימאונה כבשה ראשונה (גריזמן, 56) איבדה את יאניק קראסקו שהורחק, ראתה את היריבה מאבדת את וונדל באדום שלוש דקות לאחר מכן וסגרה עניין עם שני שערים בתוספת הזמן. גם שער מצמק מאוחר מאוד של היריבה לא מנע מהקולצ'ונרוס לחגוג עלייה מהמקום השני בבית, לאחר שהיו במקום השלישי ערב המחזור.

מה שהעיב על הניצחון, ועשוי לפגוע בקבוצה במשחקי הליגה זו הפציעה של לואיס סוארס, שנאלץ לנטוש את המשחק כבר אחרי 13 דקות. החלוץ האורוגוואי נפצע ונאלץ לפנות את מקומו למתאוש קוניה הברזילאי, כשבדרך החוצה הוא דמע והשליך את תחבושת המזל שעוטפת את כף ידו הימנית בכל משחק. כמובן שסוארס עוד יעבור בדיקות שיאבחנו את חומרת הפציעה, אך אם הוא נטש משחק חשוב כל כך בשלב מוקדם, ככל הנראה מדובר בנזק שיגרום לו להחמיץ את המפגש עם הבלאנקוס.

התגובות

אנטואן גריזמן, שכבש ובישל אמר בסיום: "המשחק הזה, וכל מה שקרה בשלב הבתים מסכם היטב את כל מה שמייצג את 'אתלטי'. אנחנו חבורה מלוכדת ואנחנו צריכים שכולם יעשו את חלקם כדי שנגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע. אנחנו אף פעם לא מפסיקים להאמין".

מריו הרמוסו: "ידענו מה עומד על הכף, אבל אנחנו אתלטיקו מדריד. אנחנו עושים הכל בדרך הקשה, והטעם הוא הרבה יותר מתוק ככה. ידענו שזה הולך להיות משחק מאוד קשה, ושהכל יוכרע על הדברים הקטנים. הצלחנו להשתלט ולעצור את ההתקפות שלהם. לא היה לנו מושג לגבי התוצאה במשחק המקביל עד הסיום".

"זה יום שמח, יום יפהפה", הודה צ'ולו סימאונה הנרגש בסיום. "כל הקבוצה נתנה את הכול, כל השחקנים רצו ונלחמו, כולם נתנו את הלב שלהם וראו את זה על המגרש. אני כאן כבר עשר שנים, ואני עדיין ממשיך להתרגש, אפילו יותר ממה שהתרגשתי לפני עשור".

עוד בוואלה! ספורט

אתלטיקו עלתה לשמינית, מילאן הודחה, ריאל סיימה בפסגת בית ד'

לכתבה המלאה
לואיס סוארס, אתלטיקו מדריד. Octavio Passos, GettyImages
התקופה הרעה החמירה עוד יותר. סוארס המתוסכל/GettyImages, Octavio Passos

המספרים

* אנטואן גריזמן הבקיע ארבעה שערים בחמישה משחקים עבור אתלטיקו מדריד העונה בליגת האלופות. הצרפתי כבש את אותה כמות שערים ב-16 משחקים במדי ברצלונה.

* רודריגו דה פול הבקיע את שער הבכורה שלו באתלטיקו מדריד בכל המסגרות לאחר 20 הופעות.

* זוהי הפעם השמינית מתוך תשע עונות תחת דייגו סימאונה, שאתלטיקו מדריד מצליח להעפיל לשמינית הגמר בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully