וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הובסה והודחה מליגת האלופות, ליל וזלצבורג בשמינית הגמר

שפל חדש: לראשונה מאז 2000/01, הקטאלנים סיימו במקום השלישי והודחו מליגת האלופות כבר בשלב הבתים לאחר 3:0 מול באיירן מינכן. מולר (34), סאנה (43) ומוסיאלה (62) כבשו. בנפיקה ניצחה 0:2 את דינמו קייב ועלתה. המשחק בין אטאלנטה לויאריאל נדחה

שלב הבתים של ליגת האלופות הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם ארבעה בתים ושמונה משחקים, ותמונת העולות לשמינית הגמר הושלמה. ברצלונה סיימה קמפיין נורא ואיום עם תבוסה 3:0 לבאיירן מינכן, ותשחק בליגה האירופית לאחר שבנפיקה ניצחה 0:2 את דינמו קייב, תפסה את המקום השני - ותהיה בחצי הגמר. בבית ז' ליל עלתה מהמקום הראשון לאחר ניצחון 1:3 בחוץ על וולפסבורג, בעוד זלצבורג עלתה לאחר 0:1 על סביליה, שתשחק בליגה האירופית.

בעקבות שלג כבד שירד הערב בברגמו, המשחק נדחה למחר, לפי הודעת אופ"א. שעת המשחק נקבעה לשמונה בערב.

תומאס מולר רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
באיירן הביסה את ברצלונה, שהודחה. מולר חוגג עם חבריו/רויטרס

באיירן מינכן - ברצלונה 0:3

לאחר 21 שנה, ברצלונה רושמת הדחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים. הקבוצה של צ'אבי לא יכלה למכונה הבווארית, שגילתה עליונות לכל אורך המשחק ויכלה לנצח בתוצאה גבוהה יותר. תומאס מולר פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-34 לאחר שנגיחה שלו הורחקה אחרי שעברה את קו השער. תשע דקות לאחר מכן, לירוי סאנה תפס את טר סטגן לא מוכן עם בעיטה מחוץ לרחבה, והכפיל את יתרונה של המארחת. בדקה ה-62 אלפונסו דייויס חרך את קו שמאל ומצא את ג'מאל מוסיאלה, שכבש את השלישי. התוצאה במשחק המקביל של בנפיקה לא הטיבה את הקטלאנים, שייאלצו לשחק בליגה האירופית.

דקה 34: גול! באיירן עלתה ל-0:1. רוברט לבנדובסקי השיג את ג'רארד פיקה במאבק על כדור עומק והגביה למולר, שנגח כדור שהורחק מעבר לקו, והמארחת חגגה שער יתרון.

דקה 43: גול! באיירן עלתה ל-0:2. לירוי סאנה בעט כדור שהלך למרכז, אך טר סטגן זינק רע ופספס את הכדור שחדר פנימה.

דקה 48: לירוי סאנה ניסה לכבוש מזווית קשה, טר סטגן הפעם היה עירני והציל.

דקה 62: גול! 0:3 לבאיירן. אלפונסו דייויס סיים מבצע באגף ימין בכדור רוחב למוסיאלה, שגלגל את השלישי. השופט לא הקשיב לטענות שחקני ברצלונה שהכדור של דייויס עבר את הקו ואישר את השער.

עוד בוואלה!

בעקבות ההתבטאות החריגה: ג'וד בלינגהאם ספג קנס כבד

לכתבה המלאה
שחקן בנפיקה רומן יארמצ'וק. רויטרס
בנפיקה עשתה את העבודה מול דינמו קייב ותהיה בשמינית הגמר. ירמצ'וק חוגג/רויטרס

בנפיקה - דינמו קייב 0:2

הפורטוגלים הגיעו למשחק החשוב במחזור הנעילה כשהם לא תלויים בעצמם, אך את שלהם הם עשו. כבר בדקה ה-2 רשם רומן ירמצ'וק החמצה גדולה, אך האוקראיני תיקן 14 דקות לאחר מכן כאשר כבש מול אלופת מולדתו עם דחיקה מקרוב בעקבות בישול של ז'ואאו מריו. בדקה ה-23 הכפילה בנפיקה את יתרונה כאשר טעות קשה של בנג'מין ורביץ' מדינמו קייב, העמידה את ז'ילברטו לבדו מול בוצ'אן. הברזילאי לא התבלבל וכבש את השני של המארחת. המארחת שמרה על יתרונה עד הסיום וחגגה לאור התוצאה במשחק בין באיירן מינכן לברצלונה, שקבעה כי היא תהיה בשמינית הגמר.

דקה 2: החמצה כפולה לבנפיקה, כאשר רומן ירמצ'וק סחט הצלה גדולה מבוצ'אן, כאשר רפא סילבה שעט על הריבאונד בעט אותו מעל המסגרת.

דקה 16: גול! בנפיקה עלתה ל-0:1. ז'ואאו מריו העביר כדור רוחב לאזור תיבת החמש, שם היה רומן ירמקצ'וק שדחק את הראשון של הפורטוגלים.

דקה 23: גול! 0:2 לבנפיקה. טעות קשה של בנג'מין ורביץ' מדינמו קייב, העמידה את ז'ילברטו לבדו מול בוצ'אן, והברזילאי לא התבלבל וכבש את השני של המארחת.

שלג במגרש של אטאלנטה. Marcio Machado/Eurasia, GettyImages
שלג כבד בברגמו/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia

אטאלנטה - ויאריאל (נדחה למחר)

שתי הקבוצות מגיעות לקרב הישיר על ההעפלה במגמות הפוכות לחלוטין. האיטלקים, שזקוקים לניצחון כדי להעפיל משלב הבתים בפעם השלישית ברציפות, ניצחו בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כולל 2:3 על נאפולי שצירף אותם למאבק האליפות. מנגד, ויאריאל השיגה רק ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, וגם הוא היה במסגרת גביע המלך נגד ויקטוריה החלשה. עם זאת, אונאי אמרי קיבל בשורה טובה כאשר ג'רארד מורנו חזר לפעילות אחרי כחודש וחצי של היעדרות בהפסד נגד סביליה, והוא אמור לפתוח בהרכב הצהובים למשחק הגורלי. לעומת זאת, ירמי פינו ייעדר בשל הרחקה.

בעקבות שלג כבד שירד הערב בברגמו, המשחק נדחה למחר, לפי הודעת אופ"א. שעת נקבעה לשמונה בערב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד עם אנתוני אלנגה. רויטרס
כבש שער יפהפה. גרינווד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - יאנג בויז 1:1

בעקבות ה-0:2 על ויאריאל וה-3:3 של אטאלנטה מול יאנג בויז במחזור הקודם, השדים האדומים הבטיחו את המקום הראשון בבית עוד לפני מחזור הנעילה. רלף רנגניק, שצלח את הופעת הבכורה על הקווים עם 0:1 על קריסטל פאלאס, ראה את מייסון גרינווד כובש שער נפלא כעבור תשע דקות מפתיחת המשחק, כאשר מצא את הרשת בבעיטה תוך כדי נפילה לאחר הגבהה של לוק שואו מצד שמאל. השוויצרים, שניצחו 1:2 במשחק הקודם, הפתיעו והשיגו את שער השוויון לאחר טעות של דוני ואן דה בייק, שמסר היישר לפביאן רידר היריב. רידר התקדם מעט ושלח כדור נהדר לחיבורים של דין הנדרסון, שפתח בין הקורות, וכבש את שער השוויון. יאנג בויז אמנם תסיים אחרונה בוודאות בבית, אך לקחה העונה ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד מתוך שש.

דקה 9: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:1. לוק שאו הגביה כדור מאגף שמאל לרחבה, שם היה מייסון גרינווד שכבש בבעיטה מהאוויר תוך כדי נפילה, וכבש שער נהדר לזכות השדים האדומים.

דקה 42: גול! יאנג בויז השוותה ל-1:1. דוני ואן דה בייק שגה ומסר כדור לפביאן רידר היריב, שאמר תודה ושלח כדור נפלא לחיבורים של דין הנדרסון, שלא הצליח להגיע.

נואה אוקאפור שחקן זלצבורג חוגג. רויטרס
העלה את זלצבורג לשמינית הגמר. אוקאפור חוגג/רויטרס

ר.ב. זלצבורג - סביליה 0:1

האנדלוסים חוזרים לליגה האירופית המוכרת, לאחר הפסד מאכזב באוסטריה. המארחת לעומת זאת, השיגה את הכרטיס לשמינית הגמר, כאשר בפתיחת העונה ספק אם מישהו היה מהמר עליהם כאחת מבין השתיים שיעלו לשלב הבא. בדקה ה-50 קווין אדיימי מצא בכדור רוחב לתוך הרחבה את נואה אוקאפור, שכבש את השער היחיד במשחק. בדקה ה-64 איבדה סביליה את ז'ואן ז'ורדן בצהוב שני, וירדה מנוצחת בדרך למקום השלישי בבית. זלצבורג עולה מהמקום השני.

דקה 50: גול! זלצבורג עלתה ל-0:1. מתפרצת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב של אדיימי אליו הגיע נואה אוקאפר שדחק פנימה.

דקה 64: כרטיס אדום! ז'ואן ז'ורדן קיבל תוך שמונה דקות שני כרטיסים צהובים והותיר את סביליה בעשרה שחקנים.

שחקן ליל בוראק יילמאז. רויטרס
העלה את ליל ליתרון. בוראק יילמאז חוגג/רויטרס

וולפסבורג - ליל 3:1

אלופת צרפת עם ניצחון גדול עולה לשמינית הגמר מהמקום הראשון. האורחת שהתאוששה מפתיחת העונה הרעה שלה בליגה המקומית הציגה קמפיין טוב מאוד לאורך שלב הבתים וחתמה אותו עם שלישייה גדולה. בוראק יילמאז כבש את הראשון לאחר בישול של ג'ונתן איקונה. במחצית השנייה הוסיפה האורחת עוד שני שערים תוך שש דקות, כאשר ג'ונתן דייויד הכפיל מבישול של אנג'ל גומס (72), שגם כבש את השלישי לאחר בישול שני במשחק של איקונה (78). שער מצמק של וולפסבורג בדקה ה-89 לא מנע מליל עלייה מהמקום הראשון בבית לשמינית הגמר.

דקה 11: גול! ליל עלתה ל-0:1. מתפרצת קטלנית של האורחת הסתיימה במסירת רוחב של ג'ונתן איקונה לבוראק יילמאז, שגלגל את שער היתרון של הצרפתים.

דקה 72: גול! ליל עלתה ל-0:2. אנג'ל גומס מצא במסירה נהדרת את ג'ונתן דייויד בתוך הרחבה, וזה כבש את השני של האורחת.

דקה 78: גול! 0:3 לליל: אנג'ל גומס הפעם נהנה ממסירה לתוך הרחבה שהעמידה אותו מול שוער וולפסבורג, והאנגלי כבש את השלישי.

דקה 89: גול! וולפסבורג צימקה ל-3:1. רנאטו שטפן כבש שער כבוד לגרמנים, שלא ישפיע על זהות המנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully