וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשירדן שועה רץ 70 מטר כדי לעצור התקפת מעבר, אפשר להבין את הגישה"

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 7:28

גל כהן ובית"ר מאוכזבים מההפסד למכבי תל אביב אך מעודדים מהיכולת וההקרבה. סילבס, בלבול ואלי כהן "השריף" עשויים לקבל פנייה אם יוסי מזרחי לא ירצה להמשיך

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

1.

בבית"ר ירושלים ירדו בסיום משחק ההפסד למכבי תל אביב אמש (ראשון) כאשר הם מאוכזבים מהתוצאה (2:1), אך מעודדים מכך שלאחר תקופה ארוכה הקבוצה נראתה אנרגטית יותר ושאבו מעט אופטימיות לעתיד. יוסי מזרחי, שסייע לגל כהן במהלך המשחק, שוחח עם השחקנים גם לפני המשחק ובמחצית נתן דגשים. אם הוא ירצה להמשיך בציוות הנוכחי, ייתכן שאלי אוחנה ייתן להם את המושכות עד סוף העונה.

יחד עם זאת, מזרחי כרגע לא ממהר להסכים, מה שעשוי להביא את אלי אוחנה לבחירת מאמן אחר כשבין המועמדים נמצאים חיים סילבס, מרקו בלבול ואלי כהן "השריף". במצב כזה, הפנייה למאמן היא לא פשוטה, גם בשל השכר שתוכל בית"ר להציע ויותר מכך בשל העובדה כי בעוד חודש עשויה הקבוצה להיות עם סגל אחר לגמרי לאחר מכירה\שחרור של שחקנים, או כמו שאמרו אתמול בבית"ר: "התקווה שיוסי מזרחי ירצה להירתם היא בעיקר בגלל הסיטואציה, קשה מאוד להכניס מאמן מבחוץ לסיטואציה הזאת".

המאמן גל כהן זכה בסיום למחמאות על ניהול המשחק אתמול, כולל מיוסי מזרחי, שרק במוצאי שבת הצטרף אליו. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו בסיום כי "הפסדנו לטעויות, לא למהלכים מסודרים, אסור שיקרו טעויות כאלה ועוד של שניים מהשחקנים הכי יציבים העונה". איתמר ניצן ואופיר קריאף לקחו ללב את ההפסד והטעויות והיו שפופים בסיום, אך במועדון אומרים: "הולכים לעונה לא פשוטה אבל עם הגישה שכולם הביאו למשחק הזה אפשר לעמוד במשימה".

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים עם אופיר קריאף. דני מרון
לקח ללב את ההפסד. קריאף עם שועה/דני מרון

2.

גל כהן המאמן הזמני אמר בסיום: "יש לנו הרבה סיבות לשקוע, יש לא מעט אי בהירות, אבל השחקנים מבינים את המצב והסיטואציה ומתמודדים עם זה. אני חושב שגם בתקופה עם ארווין היו רגעים טובים, היום הרגשנו את הקבוצה יותר עוצמתית, אנחנו לוקחים דברים טובים מהמשחק הזה. הייתה לי הזכות להיעזר ביוסי מזרחי ואלי אוחנה, עם כל הנסיון והידע. אני כרגע מאמן עד שיאמרו לי אחרת, כל המערכת רוצה להצליח ולצאת מהמצב הזה, אנחנו מאמינים בעצמנו ובמי שנמצא פה".

על המפגש מול מכבי חיפה במחזור הבא: "מכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בישראל, המשחקים תלויים בה, אבל אנחנו בית"ר ירושלים ונבוא לחיפה כדי להילחם ולא משנה באיזה הרכב. אני חושב שהיום אפשר לתת דוגמא את ירדן שועה שבדקה ה-94 רץ 70 מטר לעצור התקפת מעבר של מכבי תל אביב. ירדן שועה ה"בעייתי", ה"פרובלמטי" וכל הכינויים מסביב, אז אפשר לראות את הגישה. קל זה לא יהיה בחיפה אבל נבוא לתת את הכל".

גל כהן מאמן זמני של בית"ר ירושלים. דני מרון
נזרק למים בסיאוטציה ממש לא פשוטה. גל כהן/דני מרון

על שועה הוסיף כהן: "מגיע הרבה מחמאות לקומאן, אני לא מכיר הרבה מאמנים שהיו להם תאקלים עם שחקנים מהסוג של שועה ושמו את האגו שלהם בצד. ירדן זיהה את זה, העריך ולקח את עצמו בידיים. אם ירדן ימשיך לתת את היכולת שלו, יחד עם שחקני התקפה שחוזרים לעניינים כמו רוטמן, שגם בסכנין היה טוב וגם הוא מגלה מנהיגות, יחד עם הנסיון של איתמר ניצן, דגני וקריאף, אפשר יהיה להוציא את המועדון לדרך חדשה".

על התרומה של הזרים בחלק הקדמי: "בחלק הקדמי לביטחון יש משמעות גדולה, יש שחקנים שאיבדו ביטחון כמו כל המערכת, אבל הזרים שלנו מגוייסים, רוצים, איכפתיים, לפעמים אפילו אובר. הייתי בחדרי הלבשה, אני יודע מתי אנשים איכפת להם. צריך לדעת לשחרר קצת לחץ ולתת לדברים לבוא. הוייב הטוב שלנו ידביק את כולם עם רצף של תוצאות טובות שנוכל להשיג בעתיד".

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לא שותף בגלל עניין בירוקרטי. מיכאל אוחנה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

3.

בנוגע לאי שיתופו של מיכאל אוחנה, הדבר נעשה בשל חתימת השחקן שהייתה חסרה בפורטל ההתאחדות לכדורגל ובבית"ר לא רצו לקחת סיכון בשיתופו. למעשה אוחנה היה ללא בדיקות רפואיות שאושרו בהתאחדות מתחילת העונה, אך הנושא נמרח מכיוון שהוא לא היה בתכניות לשחק. השחקן עצמו היה מתוסכל בסיום אך גם אמר לסובבים: "אני כבר לא זוכר, חושב שטיפלתי בזה". אלא שחשב הקבוצה חיים נבון ומנהל הקבוצה אלירן דנין ערכו בדיקת בזק שבעקבותיה נאסר עליו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully