וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה בגשם, ברק בכר: "תמיד כיף לחזור למקום הראשון"

מאמן האלופה אחרי ה-0:4 בנוף הגליל: "היה חשוב למנף את הדרבי". חזיזה: "ביקשתי מאבו פאני לבעוט את הכדור החופשי כי הרגשתי שאבקיע"

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

0:4, 1:3, 1:5, 0:4 - אלה התוצאות של מכבי חיפה בארבעת המחזורים האחרונים. ארבעה ניצחונות רצופים ומרשימים, האחרון שבהם הערב (ראשון) עם 0:4 בנוף הגליל, והאלופה בפסגה לפחות עד משחקה של הפועל באר שבע מול הפועל חיפה. עומר אצילי ודין דוד כבשו מחזור רביעי ברציפות, מוחמד אבו פאני ודולב חזיזה הוסיפו והמאזן המושלם במפגשים בין הקבוצות נשמר. הדאגה של הירוקים נבעה מהפציעות של סאן מנחם שהוחלף בדקה ה-33 ושל מחמוד ג'אבר שיצא בהפסקה.

רמי גרשון, עומר אצילי, מאור לוי, שון גולדברג שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מודים לקהל שכן הגיע. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם את ניצחונה של מכבי חיפה: "שלטנו, ובסופו של דבר עשינו את הדברים נכון. ניצחנו קבוצה לא רעה, בצורה מאוד משכנעת. אנחנו במומנטום טוב, והיה חשוב לנו למנף את הדרבי ולשחק את המשחק שלנו, וחשוב להמשיך עם זה. אסור לעשות את זה על חשבון ההגנה, גם היום כמעט ספגנו, אבל גרמנו לקבוצה טובה להגיע למעט מצבים. דין דוד? אנחנו משחקים כל 4-3 ימים, אנחנו עושים רוטציות ושינויים, אבל אין ספק שכל החלוצים שלנו נכנסים לעניינים. דין דוד כובש הרבה לאחרונה, והלואי שימשיך ככה. תמיד כיף לחזור למקום הראשון, והמטרות שלנו מאוד ברורות. לאט לאט אנחנו נראים יותר טוב, וחייבים להמשיך עם זה".

דולב חזיזה: "חשוב שהולך לקבוצה, יותר מאשר שהולך לי. ביקשתי מאבו פאני שיעזוב לי כי חשבתי שאני הולך להבקיע. ראינו שבמחצית הראשונה התקשינו מולם ואני שמח מאוד. פתחנו את העונה לא מספיק טוב והיה לנו קשה להיכנס לקצב בהתחלה. אנחנו במומנטום טוב ונקווה להמשיך בלי פציעות ושיחזרו נטע לביא, ריאן סטריין ואורי דהן.

מוחמד אבו פאני: "אנחנו רגילים לשחק מול כמות אדירה של הקהל שלנו. היה מאכזב לראות שלא הגיעו בכמויות שאנחנו רגילים, אבל אנחנו עומדים מאחורי הקהל שלנו בכל מה שיחליט ומחכים לו במשחק הבית הבא".

עוד בוואלה!

עוד חגיגת שערים: מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל נוף הגליל

לכתבה המלאה
סטפן מרינוביץ' שוער הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
"מכבי חיפה לא בליגה שלנו". סטפן מרינוביץ'/מאור אלקסלסי

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל: "זה גדול מאוד עלינו. זו אחת הקבוצות הגדולות של מכבי חיפה, והיו לה הרבה. מבחינת האינטנסיביות הזאת, במיוחד בעומס הזה, אנחנו לא שמה, לא ברמה האישית ולא ברמה הקבוצתית. ניסינו לעשות משהו שאנחנו לא רגילים - ללכת אחורה ולצופף. קצת תסכלנו אותם, לרגע אחד יצאנו ללחוץ, ושם נענשנו. השער הראשון פתח להם את כל המשחק".

השוער סטפן מרינוביץ' שמנע תבוסה קשה עוד יותר: "ידענו שיהיה קרב קשה. הם שלטו, הכתיבו את הקצב, קיווינו לקצת מזל, אבל אז הם כבשו את השער השני, ורק ניסינו למזער את הנזק. זה לא המשחק הכי חשוב שלנו, נרצה לנצח את הקבוצות שיותר באזור שלנו בטבלה. שיחקתי כבר נגד קבוצות גדולות כאנדרדוג, ידעתי מה מצפה לנו, לא הייתה הפתעה, אבל מכבי חיפה לא בליגה שלנו, זה המצב בליגה הישראלית".

תוצאות המחזור:

הפועל חדרה - בני סכנין 1:2
מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:0
עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2
הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 1:1
הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה 4:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully