וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "אין מאמן? זה לא דבר נורמלי, אבל לא עושה נזק"

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 23:23

אחרי הניצחון על בית"ר, המאמן הזמני של מכבי תל אביב טוען ש"הרמה טובה באימונים". למה מיכאל אוחנה לא שותף?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה לנצח הערב (ראשון) עם 1:2 מול בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. הקבוצה של ברק יצחקי עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות, בעוד זו של גל כהן במצב קשה מאוד ואולי בדרך לעונה של מאבקי הישרדות קשים עד תום העונה.

מיכאל אוחנה היה בסגל של בית"ר לראשונה העונה וגם היה אמור לשחק רבע שעה, אבל בסופו של דבר לא שותף בשל בעיה טכנית. מסתבר שלאוחנה הייתה חסרה חתימה על בדיקה בפורטל ההתאחדות לכדורגל.

ברק יצחקי מאמן זמני של מכבי תל אביב. דני מרון
"אני לא חושב שזה שאין מאמן זה עושה נזק". יצחקי/דני מרון

מאמנה הזמני של מכבי תל אביב ברק יצחקי אמר אחרי המשחק: "היינו עדיפים. שיחקתי פה יום או יומיים, אני יודע איך זה לקבל את בית"ר במצב הנוכחי, יש פה הרבה אנרגיות, היה להם משחק טוב, אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה היום.

"מהיום הראשון הצהרנו שירדתי לקווים זמנית. זה לוקח יותר זמן משציפינו, אבל אני מקווה שיהיה לנו חדשות בקרוב.

"סבוריט? יש לנו רצף גדול של משחקים, מה שהיה לנו ומה שמצפה. צריך לחלק את הכוחות. אופיר מקצוען שמתאמן ברמה גבוהה גם כשהוא לא משחק, קשה להיות בתחרות עם סבוריט, אבל כשצריך את דוידזאדה הוא שם, וזה הרגע המתוק, עם בישול יפה מאוד.

"אין מאמן? אני לא חושב שזה עושה נזק. אני מבין שזה לא דבר נורמלי, אבל זה לא עושה נזק. אני מכיר את השחקנים, הם משקיעים באימונים, הרמה טובה באימונים. נצטרך להמשיך לקחת נקודות, גם אם צריך לגרד אותן".

יצחקי נשאל למה מכבי תל אביב לא הכינה גיבוי לפיטורי ואן לוון: "אנחנו לא מדברים עם מאמנים כל עוד יש לנו מאמן. כשפטריק היה על הקווים, לא בדקנו עם אף מאמן אחר. כשפטריק פוטר בדקנו שמות. היו מועמדים טובים שנפלו בדרך, וחבל, ויש כאלה שמנהלים איתם שיחות.

"יש תשוקה, לא אשקר, כשאתה על הדשא אתה מרגיש את המתח והלחץ, זה מה שהיה לי כל הקריירה, ואמשיך כל עוד אצטרך. למדתי הרבה מקורס המאמנים וכל המאמנים שהיו לי. יכול להיות שבעתיד אהיה מאמן, כרגע אני מתמקד במשהו אחר".

עוד בוואלה!

חזרו לחייך: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים בטדי

לכתבה המלאה
גל כהן מאמן זמני של בית"ר ירושלים. דני מרון
המצב של בית"ר ירושלים קשה מאוד. גל כהן/דני מרון

מאמנה הזמני של בית"ר ירושלים גל כהן אמר אחרי המשחק: "אף פעם לא מכינים אותך לרגעים האלה, המצב של הקבוצה יותר חשוב מהחוויה האישית שלי. היום לא הצלחנו, אבל אני מאמין ומקווה שנשיג את הנקודות. אני פה חמישה חודשים, אני איש מערכת, התחברתי פה למקום. אני אעשה הכול בשביל בית"ר ירושלים, הייתה לי הזכות להיות עם יוסי מזרחי ועם אלי אוחנה לפני המשחק ובמהלכו. מה שיבקשו ממני לעשות אני אעשה. טובת הקבוצה זה מה שחשוב. המצב לא טוב, אבל אנחנו בוחרים להילחם. אני מקווה שנצא מהמצב הזה".

על מיכאל אוחנה: "תכננו שהוא ישולב ב-15 הדקות האחרונות של המשחק, אבל הבנתי ממנהל הקבוצה שהייתה בעיה טכנית ואי אפשר להכניס אותו".

לקראת רצף המשחקים הקשה: "כל משחק קשה ובטח נגד מכבי חיפה. אנחנו נצמח דרך יוסי מזרחי ואלי אוחנה. יש פה אנשי צוות ושחקנים טובים, אני מאמין בסגל הזה. יש לנו סיבות ותירוצים מפה עד הודעה חדשה, אבל אנחנו בוחרים לא להשתמש בזה. הכנתי את המשחק עם יוסי מזרחי. אני חושב שנראינו טוב היום. הייתה טעות אישית בשער הראשון, חזרנו למשחק והרגשנו שאנחנו במשחק. הייתה לנו תכנית להמר יותר. אני מאמין בקבוצה ואם לא הייתי מאמין הייתי מבקש מאלי אוחנה שלא יכניס אותי לסיטואציה הזו בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully