וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תנסה לצרף בלם, קשר וחלוץ בינואר. גיאגון יעמוד לדין

5.12.2021 / 10:57

בקבוצה רוצים להתחזק לקראת המשך המאבקים בליגה. תחושות קשות לאחר ההפסד בקרית שמונה: "אסור בשום פנים לקבל שער בדקה כזאת". הקשר לדין בשל תקיפה בנסיבות מחמירות

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

תחושות קשות מאוד במכבי נתניה אחרי ההפסד אמש (שבת) 2:1 בקרית שמונה. זה היה ההפסד השני ברציפות של נתניה בתוך ארבעה ימים ונראה שהתנופה הגדולה שהייתה עם הגעתו של המאמן בני לם נעצרה לחלוטין.

נתניה רשמה את הפסדה השישי העונה וצנחה עד המקום ה-12 כשהיא צמודה לקו האדום. נכון לעכשיו מבינים במועדון שצריך להסתכל קודם כל על החלק התחתון ולחשוב איך מחלצים את הקבוצה מהתחתית, במיוחד בליגה כל כך צמודה, כשמרבית הקבוצות די שוות ברמתן וההכרעה יכולה ליפול על דברים קטנים.

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
רוצה לחזק את הקבוצה. לם/ברני ארדוב

"עשינו משחק לא רע, אבל אסור בשום פנים לקבל שער בדקה כזאת", אמרו בקבוצה. "הגענו למספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק הזה וכמו שתמיד קורה בכדורגל - כשלא מבקיעים שערים מקבלים בצד השני וזה מה שקרה לנו".

המאמן בני לם מנסה לצרף שניים-שלושה שחקנים לקראת חלון ההעברות של ינואר, כשהעמדה הכי דחופה היא עמדת הבלם. לאחרונה בחנו בצוות המקצועי את מועמדותם של מספר בלמים זרים, כשהכוונה היא לצרף אחד כזה בקרוב. בנוסף מחפשים בנתניה גם קשר ושחקן התקפי נוסף, על מנת לעבות את הסגל לקראת המשך המאבקים בליגה.

עוד בוואלה!

מורגן: "הרגשה מטורפת, זה רגע המפנה". אכזבה גדולה בנתניה

לכתבה המלאה
פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה לאחר הרחקתו. ברני ארדוב
יעמוד לדין משמעתי. גיאגון/ברני ארדוב

קשר הקבוצה פארפה גיאגון יעמוד לדין משמעתי בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות ביום רביעי הקרוב בעקבות הכרטיס האדום שספג במשחק נגד מ.ס.אשדוד בשבוע שעבר. תובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד את הקשר הצעיר לדין בגין פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות, ועל פי ההערכות הוא צפוי לקבל עונש הרחקה ממספר משחקים. בנוסף, הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully