וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן: "הרגשה מטורפת, זה רגע המפנה". אכזבה גדולה בנתניה

קרית שמונה חגגה ניצחון דרמטי והקדישה אותו לאקה. בני לם כעס: "נכנסו שחקנים שלא מבינים את החשיבות של משחקי התחתית"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

חגיגה גדולה הערב בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון הדרמטי 1:2 על מכבי נתניה בזכות שער של זיו מורגן בדקה ה-94. סלובודן דראפיץ' ושחקניו השלימו ניצחון שני ברציפות ובתוך פחות משבוע הם עלו עד המקום התשיעי בטבלה. שחקני הקבוצה הקדישו את הניצחון לבלם סטםן אקה, שנפצע באופן חמור במשחק נגד הפועל ירושלים באמצע השבוע.

שחקני עירוני קרית שמונה זיו מורגן, סמואל בראון עם חולצה של סטפן אקה. ברני ארדוב
פתאום קרית שמונה כבר במקום התשיעי/ברני ארדוב

"ידענו איפה היינו ושש הנקודות האלה חשובות לנו מאוד", אמר סלובודן דראפיץ', "ספגנו שער מוקדם מאוד, אבל התחלנו לשחק כדורגל וכל הכבוד לחבר'ה. מה שאנחנו עושים עכשיו זה קשה מאוד. חבשי שיחק חצי חולה וכל הכבוד לו ששיחק 90 דקות. הבלם שלנו אקה נפצע, מורגן שהוא מגן שמאלי עבר להיות בלם...".

המאמן הוסיף: "מגיע עכשיו שחקן חיזוק מבלארוס ועד ינואר אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות ואז לראות מה עושים. יש לנו כל מיני אלתורים שאנחנו לא מרוצים ממה שאנחנו עושים. החבר'ה נותנים הכול ואני שמח מאוד בשבילם. אמרתי לשחקנים שקרית שמונה צריכה להיות קבוצה שיהיה קשה לקחת מולה נקודות. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל נתחזק בינואר כי השמיכה שלנו קצרה".

כובש שער הניצחון, זיו מורגן: "הרגשה מטורפת לכבוש שער כזה, שמח שנתתי נקודות לקבוצה שלי. פתחנו לא טוב, אבל ירדנו אל המחצית, סידרנו את עצמנו ואמרנו שנעלה עם אנרגיות אחרות. זה היה משחק מפנה. השינוי קודם כל הוא באגרסיביות שלנו, בקצב בו אנחנו משחקים, אנחנו משתדלים להיות ראשונים לכל כדור. נשחק הכי אגרסיביים שאפשר ובעזרת השם נמשיך ככה".

עוד בוואלה!

עם שער בדקה ה-94: עירוני קרית שמונה ניצחה את מכבי נתניה 1:2

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
הרבה מחשבות לקראת ינואר. לם/ברני ארדוב

בני לם המאוכזב אמר: "כמה קשה להיות מאמן במצב הזה, קשה לספוג שער כזה מאוחר. לא ציפינו לזה, אבל זה הכדורגל ואלה החיים של המאמן. הגיעה לנו נקודה למרות שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו היום. ניסיתי לשנות ולשפר במשחק, זה לא הצליח. ברור שקצב צבירת הנקודות מטריד אותי. נצטרך לעשות חושבים בינואר. יש פה הרבה שחקנים צעירים והיום נכנסו שני שחקנים שלא מבינים את החשיבות של משחקי התחתית. כל המשחקים קשים בליגה הזו. אני מקווה שנתאושש מזה מהר ונחזור לעצמנו".

אביב אברהם שכבש שער שלא הספיק: "הגענו אל המשחק מוכנים. היו לנו שיחות עם בני. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אבל עשינו מה שיכולנו. באנו באנרגיות טובות וגם פתחנו טוב. לצערי לא עלינו אל המחצית השנייה וזה עלה לנו בהפסד. יש הרבה משחקים בהם אנחנו מציגים יכולת טובה, אבל לא מצליחים לקחת את הנקודות. אני לא יכול להצביע על משהו מסוים שגורם לזה. כולם רוצים, אנחנו מתאמנים חזק מאוד וקשה מאוד, אבל לצערי כרגע זה לא מספיק".

משחקי המחזור הבא

בני סכנין - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
מכבי נתניה - הפועל תל אביב
הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב - הפועל חדרה
מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully