וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאיד חבשי החלים מקורונה וישוב להרכב קרית שמונה נגד מכבי נתניה

הבלם התאושש, חזר לאימונים ואמור לפתוח נגד הקבוצה מעיר היהלומים (שבת, 19:50, ספורט3). שחקן בקבוצה: "נקווה שהניצחון על הפועל ירושלים ישחרר אותנו ושנשחק טוב". אינו ושחוביץ' חוזרים להרכב של בני לם

מחזור 12הסתיים04/12/2021
עירוני קרית שמונה
  • לוגסי (41)
  • מורגן (90)
1:2
  • (2) אברהם
מכבי נתניה
שערי המחזור ה-11 בליגת העל/ספורט1

עירוני קרית שמונה

אחרי ניצחון הבכורה של סלובודאן דראפיץ' על הפועל ירושלים באמצע השבוע, בעירוני קרית שמונה ינסו להמשיך במומנטום גם נגד מכבי נתניה (שבת, 19:50, ספורט3). כמובן שסטפן אקה שנפצע בצורה קשה ויעבור ניתוח ייעדר, ומי שיחזור להרכב לאחר שהחלים מקורונה הוא עאיד חבשי. החלוץ סטפן מילושביץ' בספק ואם לא יוכל לעלות בהרכב, איתמר שבירו ומורגן פרייר יהיו בהתקפה.

"נראינו רע למרות שניצחנו את הפועל ירושלים, אבל במצבנו רק הנקודות היו חשובות", אמר שחקן בקבוצה, "נקווה שהניצחון הזה ישחרר אותנו ושגם נשחק טוב יותר".

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, זיו מורגן, עלאא ג'אפר, נדב נידם, רועי קהת, אובידיו ביק, סמואל בראון, איתמר שבירו, מורגן פרייר.

עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
החלים מקורונה וצפוי לשוב להרכב. חבשי/דני מרון

שחקני מכבי נתניה ואנשי הצוות המקצועי, יצאו כבר הבוקר לבית מלון בצפון, כדי להיערך בצורה הכי טובה, למשחק החוץ, מחר נגד הפועל קרית שמונה. לפני יומיים נוצחה נתניה בביתה, על ידי מ.ס.אשדוד, כך שלמאמן בני לם, לא היה כמעט זמן להתאמן ולעבוד על הפן הטקטי. בצוות המקצועי, הורידו השבוע עומסים והעדיפו לאושש את השחקנים, אחרי שני המשחקים שכבר שוחקו בשבת שעברה וביום רביעי

באספה לקראת המשחק, שוב הזהיר לם את שחקניו מפני ספיגת כרטיסים צהובים או אדומים מיותרים. המאמן ביקש משחקניו, הרבה יותר ריכוז ושימוש בשיקול הדעת, על מנת להימנע מהרחקה מיותרת נוספת. פארפה גויאגון המורחק יחסר, כאשר לעומתו אמורים בוריס אינו וזלטאן שחוביץ', לשוב ל-11 הפותחים, כאשר רותם קלר, שפתח בעמדת המגן השמאלי מול אשדוד, יפתח הפעם על הספסל.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, שיר צדק, רז שלמה, זלטאן שחוביץ', בוריס אינו, עומרי גאנדלמן, אביב אברהם, אמיר ברקוביץ', אבובאקר דומביה, איגור זלטאנוביץ'

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בוריס אנו שחקן מכבי נתניה בחימום. ברני ארדוב
חוזר להרכב נתניה. אנו/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-28 מפגשים בליגת העל: 10:12 לעירוני קרית שמונה בניצחונות ועוד שש תוצאות תיקו.

* מאז ה-0:0 בנובמבר 2007, כל המפגשים בין השתיים בקרית שמונה הגיעו להכרעה. המארחת ניצחה שש פעמים ומכבי נתניה ניצחה חמש פעמים.

* קרית שמונה הפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. זה הרצף הכי ארוך מאז שבעת הפסדי הבית בשלהי עונת 2016/17.

* זהו מפגש בין שתי מלכות האדומים של הליגה: מכבי נתניה מובילה עם חמישה מורחקים וקרית שמונה מיד אחריה עם ארבעה, ולשתיהן כל ההרחקות קרו רק במשחקי בית.

משחקי המחזור ה-12:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בני סכנין
שבת, 17:30: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:50: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה (ספורט3)

ראשון, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט2)
ראשון, 20:15: הפועל נוף הגליל - מכבי חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:45: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

שני, 20:15: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully