וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כדור זהב, אין כדור ברשת: פ.ס.ז' כבר לא מושלמת בבית

מסי הציג את כדור הזהב בפארק דה פראנס, המוליכה רשמה הופעה מאכזבת ב-0:0 מול ניס. ליל ניצחה 1:2 בראן, מארסיי עלתה למקום השני

גם בצרפת שיחקו באמצע השבוע, עם המחזור ה-16 שנערך הערב (רביעי) במלואו ובו פריז סן ז'רמן איבדה את המאזן הביתי המושלם עם 0:0 מאכזב מול ניס. מארסיי עלתה למקום השני בזכות 0:1 בנאנט ובעקבות הפסדה של ראן 2:1 בבית לאלופה ליל. ריימס הפתיעה עם 1:2 דרמטי בליון.

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מציג את כדור הזהב. רויטרס
הציג את כדור הזהב בפארק דה פראנס. ליאונל מסי/רויטרס

פריז סן ז'רמן - ניס 0:0

אחרי פציעתו של ניימאר, שייעדר לפחות חודש וחצי מהמגרשים, למאוריסיו פוצ'טינו כביכול קל יותר לתמרן בין כוכביו וגם לאזן את ההרכב שלו מקצועית, אבל הערב פריז סן ז'רמן התקשתה מאוד ולא הצליחה להכניע את וולטר בניטס. ליאונל מסי הציג את כדור הזהב בפני האוהדים בפארק דה פראנס ואמר: "זה רגע מיוחד לזכות בפרס הזה כאן בפריז. זה כבוד גדול עבורי. אני מקווה שהשנה נוכל להשיג את כל המטרות שלנו עם פ.ס.ז'". אבל למשחק עצמו הוא לא ממש הופיע.

ההגנה של כריסטוף גאלטייה הסתדרה עם הארגנטינאי, שבמהלך הטוב היחיד שלו הכין מצב גדול לקיליאן אמבפה שהחמיץ. ניס נותרה ללא ניצחון בפארק דה פראנס מאז נובמבר 2009, אבל הפכה לראשונה העונה שמשיגה נקודה במגרשה של המוליכה.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מול ז'אן-קלר טודיבו שחקן ניס. רויטרס
נתקל בשחקן הגנה מהיר מאוד. קיליאן אמבפה מול ז'אן-קלר טודיבו/רויטרס

ראן - ליל 2:1

האלופה, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ושישה משחקים ללא ניצחון, תנסה לעצור את הקבוצה החמה של הליגה. ראן נמצאת במקום השני בזכות רצף של תשעה משחקים ללא הפסד, מתוכם שבעה ניצחונות (כולל על פ.ס.ז' וליון בבית) ומלך שעריה גאטן לאבורד ינסה להשתוות ליריבו ג'ונתן דייויד מליל שמקדים אותו בשער אחד ומוביל את טבלת המבקיעים עם 10 כרגע. אצל האורחת עברו בדיקות קורונה בעקבות מכת הידבקויות בקבוצת הנשים ובקרב חברי הנהלה.

.

רנאטו סאנצ'ס שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
יום מוצלח לקשרים הפורטוגלים של ליל. רנאטו סאנצ'ס חוגג/רויטרס

נאנט - מארסיי 1:0

רק פעם אחת בשבעת המפגשים הקודמים הצליחה מארסיי לנצח את נאנט, וזה קרה בסטאד ולודרום בעונה שעברה. בחוץ היא לא עשתה את זה מאז אוגוסט 2017, והערב דימיטרי פאייה דאג שזה יקרה עם בישול מול קבוצת נעוריו. הברזילאי ז'רסון הכריע בדקה ה-30, כאשר שתי דקות לאחר מכן הורחק ניקולא פלואה הוותיק בצהוב שני והקשה על נאנט לחזור. אלבן לאפון מנע ממארסיי להגדיל את התוצאה.

שקה שחקן ליל כובש מול ראן. רויטרס
שקה חוגג את השער הראשון של ליל/רויטרס

ליון - ריימס 2:1

בקרב בין שני מאמני מכבי תל אביב לשעבר, אוסקר גרסיה חגג על חשבון פטר בוס והוביל את ריימס לניצחון ראשון בליון מאז אוגוסט 2013. המשחק נערך ללא קהל, זכר לזריקת הבקבוק של אוהדי ליון על דימיטרי פאייה במשחק הבית הקודם, וריימס ידעה לנצל את זה עם שער ניצחון דרמטי של המחליף הוגו אקיטיקה בן ה-19 בדקה ה-92. הבלם ואוט פאס נגח את הראשון בדקה ה-56 וג'רום בואטנג בישל את השוויון של קרל טוקו אקמבי בחלוף 10 דקות, עד שהגיע השער השישי העונה של אקיטיקה בעקבות טעות קשה של אנתוני לופס.

משחקים נוספים

קלרמון - לאנס 2:2
לקלרמון: יוהאן מאנין (41), מוחמד באיו (65). ללאנס: ז'והאן גאסטיין (עצמי, 12), סקו פופאנה (47)

אנז'ה - מונאקו 3:1
לאנז'ה: אלכסנדר נובל (עצמי, 55). למונאקו: מירון בואדו (25), סופיאן דיופ (45), אקסל דיסאסי (73)

שטרסבורג - בורדו 2:5
לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (22), קווין גמיירו (43 בפנדל), לודוביק אז'ורק (45 ו-65), דימיטרי ליינאר (48). לבורדו: הוואנג אוי-ג'ו (7), אלברטו אליס (57)

מץ - מונפלייה 3:1
למץ: ניקולא דה פרוויל (70). למונפלייה: טז'י סבאנייה (36), סטפי מאבידידי (45), אלי ווהי (48)

ברסט - סנט אטיין 0:1
לברסט: רומן פאבר (64 בפנדל)

טרואה - לוריין 0:2
לטרואה: רנו ריפאר (7), רומיניג קואמה (34)

המחזור ה-17 ייצא לדרך בשבת עם שלושה משחקים:

מארסיי - ברסט
ליל - טרואה
לאנס - פריז סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully