וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א הביסה 77:97 את פנאתינייקוס, פנרבחצ'ה סוף סוף ניצחה

הקבוצה של איטודיס עם ניצחון שלישי ברציפות, שבד מסר 13 אסיסטים. הטורקים גברו 86:96 על מונאקו לאחר ארבעה הפסדים רצופים

תקציר: סן פאבלו בורגוס - ברצלונה 83:69/ספורט1

ארבעה משחקים מלבד משחק החוץ של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד פתחו הערב (חמישי) את המחזור ה-13 ביורוליג. צסק"א מוסקבה השיגה ניצחון שלישי ברציפות כשהביסה את פנאתינייקוס החלשה. פנרבחצ'ה ניצחה את מונאקו וקטעה רצף של ארבעה הפסדים. באיירן מינכן ניצחה את וילרבאן. במשחק נוסף גברה ז'לגיריס קובנה על באסקוניה.

ג'ואל בולומבוי שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
טיילה מול פאו. בולומבוי/GettyImages, Epsilon

צסק"א מוסקבה - פנאתינאיקוס 77:97

בשקט בשקט, הרוסים יצאו מהמשבר אליו נקלעו וסופרים שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים. השחקנים של דימיטריוס איטודיס השתלטו על המשחק מהפתיחה וקלעו 31 ברבע הראשון. ההפרש הלך וגדל ככל שהתקדם המשחק, והמארחת סגרה ניצחון קליל. אלכסיי שבד באחד ממשחקיו הטובים ביותר בצסק"א מאז שחזר, סיים עם 17 נקודות ו-13 אסיסטים והשווה את שיאו האישי ביורוליג בקטגוריה זו. סמן אנטונוב הוסיף 16, וויל קלייברן קלע 14 בעוד ניקולה מילוטינוב החל להזכיר מעט את השחקן שהיה לפני הפציעה כשסיים עם 9 נקודות ו-13 ריבאונדים.

עוד בוואלה! ספורט

"ספאחיה לא יכול לאמן בישראל, ליבאדיוטיס כן?": העיוות בתנאי הסף למאמנים

לכתבה המלאה
ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. Epsilon, GettyImages
פנר קטעה סוף סוף את הרצף השלילי. דה קולו/GettyImages, Epsilon

פנרבחצ'ה - מונאקו 86:96

שתי הקבוצות מגיעות במצב לא טוב וכשהן צריכות ניצחון כדי לקטוע רצף שלילי, והמארחת הייתה זו שהצליחה לעשות זאת, לא בלי מאבק מצד הצרפתים. מונאקו הגיעה לאחר ההפסד הדרמטי והאכזרי לווילרבאן במחזור שעבר, והצליחה לכפות משחק צמוד בכל פעם שפנר פתחה פער. ברבע הרביעי העלתה הקבוצה של סאשה ג'ורג'ביץ' הילוך, בעוד האורחת התקשתה להדביק את הקצב. יאן וסלי (20) ומרקו גודוריץ' (18) הוליכו את קלעי המנצחת, כשמנצחת לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

ג'ייסון גריינג'ר שחקן באסקוניה. Gari Garaialde, GettyImages
הבאסקים עם עוד הפסד. גריינג'ר/GettyImages, Gari Garaialde

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה 68:72

שתיים מהקבוצות החלשות בליגה נפגשו בבירת ליטא, כאשר נועלת הטבלה יצאה עם ידה על העליונה והיא כבר עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים. האורחת הגיעה לאחר התבוסה הקשה לריאל מדריד בבית, ולמרות שהצליחה לכפות משחק צמוד במחצית השנייה, ולמרות יכולת טובה של גריינג'ר בדקות הסיום, באסקוניה עם הפסד תשיעי העונה, ושלישי ברציפות. לוקאס לוקאביצ'יוס קלע 13 נקודות מהספסל והוליך את קלעי ז'לגיריס. בצד השני, סטיבן אנוק הוליך את קלעי המפסידה, גם הוא עם 13.

אוגוסטין רוביט שחקן באיירן מינכן. רויטרס
באיירן שבה לנצח ביורוליג. ראביט/רויטרס

באיירן מינכן - וילרבאן 65:73

לאחר ששמטה ניצחון מול צסק"א במחזור שעבר למרות שליטה שלה במרבית המשחק, הערב שבה באיירן מינכן למסלול הניצחונות והתאוששה מרבע ראשון לא טוב, במהלכו קלעה 12 נקודות בלבד. הבווארים עלו לרבע השני בצורה טובה הרבה יותר, קלעו 27 נקודות ונטלו את ההובלה. המארחת ניצחה את כל הרבעים לאחר מכן, והשיגה את ניצחונה השני העונה. אוגוסטין ראביט הוליך את קלעי המנצחת עם 19 נקודות, כשולדימיר לוצ'יץ' קלע 18 ולקח 8 ריבאונדים.

משחקי יום שישי ביורוליג:

אוניקס קאזאן - אולימפיאקוס (18:00)
אנאדולו אפס - ברצלונה (19:30)
זניט סנט פטרסבורג - הכוכב האדום בלגרד (20:00)
אלבה ברלין - מילאנו (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully