וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היו מהומות ומקרים חריגים. שחקן בית"ר נפגע? לא ראיתי"

מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי התראיין ל-103FM והכחיש כי בקבוק פגע בינקוביץ': "אתם ניזונים מתקשורת אמינה? אדם ברמת האחריות שלי צריך לדעת הכל". על סערת הדגל: "המשקיף קבע שזה לא דגל חמאס". בית"ר בתגובה: "שלא יעוותו את הדברים"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

בני סכנין חגגה את העלייה למקום השלישי בטבלה אחרי 0:2 יקר על בית"ר ירושלים, אך גם אמש (שלישי), ולא בפעם הראשונה בעונה, התנהגות האוהדים עלתה על סדר היום. מנכ"ל הקבוצה, חאלד דוכי, התראיין לתכנית הרדיו של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס בין היתר להנפת הדגל שנחשד כדגל החמאס ולטענת בית"ר שבקבוק פגע בראשו של קשר הירושלמים, מרקו ינקוביץ'.

האזינו לראיון עם חאלד דוכי

בנוגע לדגל אמר דוכי: "יש דו"ח של המשקיף והוא קבע שזה לא דגל חמאס. אני אישית לא ראיתי. אחר כך הראו לי תמונה שיש שם דגל שהונף ביציע שהוא מזוהה עם התנועה האסלאמית והקטע הדרומי בארץ פה, אני לא יודע. זה בכלל לא דגל של חמאס וזה מה שקבע דו"ח המשקיף של ההתאחדות לכדורגל".

על המאבק של המועדון כנגד התופעות הללו אמר דוכי: "היו לנו מקרים כאלה לפני המון שנים וההנהלה עמדה כנגד האוהדים. מאז אתם לא רואים מקרים כאלה חריגים. נלחמנו בתופעה כי אנחנו מאמינים שמשחק כדורגל זה משחק כדורגל והוא צריך להיות ממוקד בקטע הספורטיבי".

עוד בוואלה!

מהומות בסכנין: בקבוק נזרק מהיציע לעבר ינקוביץ', שבעה נעצרו

לכתבה המלאה
חאלד (דוכי) קאסום מנכ"ל בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
אין יותר מקרים חריגים? דוכי/אתר רשמי, בני סכנין

לבית"ר היו טענות קשות לגבי התנהגות הקהל באצטדיון דוחא: "אין פה מטר סטרילי, אוהדים נמצאים על המגרש ובכל פינה בירידה למנהרה, זורקים בקבוקים על מי שיורד, אחד אחד, מה זה הדבר הזה? עצוב שהכל מותר בדוחא - דגלי פלסטין, שירים כמו בעזה, מרגיש מגעיל להיות באיצטדיון הזה". צוות השיפוט אף אמר לאנשי בית"ר "זה לא קשור לזה שהמשחק הוא מול בית"ר, בכל משחק זה ככה".

עם זאת, מנכ"ל המארחת ניסה להציג תמונה שונה: "במהלך המשחק לא הייתה שום מהומה. ראיתם את המשחק? איזה מהומה הייתה? בקבוק פגע בראשו של ינקוביץ'? לא ראיתי ולא נאמר לי. אתם ניזונים מתקשורת אמינה? לא היה שום מקרה חריג. אדם ברמת אחריות כמוני צריך לדעת על כל מקרה ואני יצאתי מהאצטדיון בשעה 23:30 כשכולם התפזרו והלכו הביתה".

שחקן בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ'. מאור אלקסלסי
מנכ"ל סכנין לא שמע על הפגיעה. ינקוביץ'/מאור אלקסלסי

דוכי הודה כי במהלך המשחק היו מעצרים של המשטרה: "במשחק כזה אנשים דוחפים. המשטרה סגרה את כל התחום של האצטדיון מסביב ברדיוס מאוד רחוק ואז היה הרבה מאוד לחץ עם האוהדים שהגיעו. בסוף אנשים דוחפים ויש חיכוך בין שוטרים לאוהדים וזה מה שהיה. אני חושב שכולם שוחררו כי מן הסתם לא היו אירועים חריגים או מקרי אלימות נגד שוטרים. ראיתי לאחר המשחק שפיזרו אוהדים וילד שנפגע מכדור גומי והיו רימוני גז בשביל לפזר אוהדים".

המנכ"ל נשאל אם התעמת עם ינקוביץ' אך הצהיר כי לא התעמת עם אף אחד וסיכם: "האירוע הזה מאוד רגיש ולא סתם נכחו מעל ל-400 שוטרים מעבר לכוחות האבטחה שהיו כ-150, ומכאן יכולים להבין את הרגישות. אז אם המשחק הסתיים באירועים קטנים כאלה אני מודה לאל, מודה למשטרה ולכל אחד שנתן יד כדי שהאירוע יסתיים בשקט".

גורם בבית"ר ירושלים מסר בתגובה: "שיבדוק עם האנשים בקבוצה שלו. זו בושה וחרפה, גם הוא חטף בקבוק, גם על מקס גרצ'קין זרקו בקבוק מים מלא שכמעט פגע בו. שלא יעוותו את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully