וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אירה ויגדורצ'יק הביאה את מדליות הזהב מטוקיו"

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 12:37

איגוד ההתעמלות פרסם הודעה תקיפה נגד מאמנת הנבחרת הקבוצתית של ישראל שעברה לאמן את נבחרת רוסיה: "עם כל הכבוד, אין לאף אחד טאבו על התפקיד אותו מילאה, היא קיבלה את התנאים המעולים ביותר"

"אני לא מאה דולר. לא צריכה שכולם יאהבו אותי": אירה ויגדורצ'יק לקראת אולימפיאדת טוקיו/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ליר שפיגלר

באיגוד ההתעמלות קצו בטענות של אירה ויגדורצ'יק על כך שנאלצה לעזוב לטובת נבחרת רוסיה והיום (שני) הוציאו הודעה רשמית תקיפה כנגד המאמנת הלאומית לשעבר בה כתבו: "פרופורציה: לא אירה ויגדורצ'יק הביאה את שתי מדליות הזהב האולימפיות של ישראל בטוקיו - אלא דווקא המאמנים הנפלאים איילת זוסמן וסרגיי וייסבורג.

אחרי שנים כה רבות כמאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית, תקופה בה התחלפו באימון נבחרות ישראל בכדורגל ובכדורסל חמישה מאמנים בכל ענף - מן הראוי שאירה תבין, עם כל הכבוד, ויש כבוד כלפיה, שאין לאף אחד טאבו על התפקיד אותו מילאה. איגוד ההתעמלות העניק לאירה ולחניכותיה את התנאים המעולים ביותר עליהם ניתן לחלום. זו האמת היחידה ואין בילתה".

אירה ויגדורצ'יק כנס מנהיגות בספורט. יוסי ציפקיס
באיגוד לא מביליגים. אירה ויגדורצ'יק/יוסי ציפקיס

ויגדורצ'יק היתה דמות שנויה במחלוקת במשך שנים ואחת המאמנות הכי מוכרות בתחום האולימפי. תומכיה דיברו תמיד על מאמנת מקצועית ומסורה ומבקריה דיברו על מישהי שלא בוחלת בשום אמצעי ולעתים אף פוגעת בחניכות שלה. על דבר אחד כולם הסכימו, ויגדורצ'יק היתה פטריוטית ותמיד דיברה בשבח המדינה.

כעת אומרים רבים יהיה מוזר לראות אותה מגיעה לאליפות אירופה שתיערך בישראל בשנה הבאה כמאמנת הנבחרת הרוסית. "אני מניחה שדחקו את אירה החוצה ולכן לא היתה לה ברירה אלא לקום ולעזוב. אנחנו תמיד ראינו מול העיניים דמות שבראש סדר היום שלה, אהבת המדינה והדגל", אמרה אתמול לוואלה! ספורט אחת החניכות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully