וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר ארוך השנים ושבוע הניסיון שהכריע: דרכה של אירה ויגדורצ'יק לנבחרת רוסיה

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 13:24

באיגוד ההתעמלות לא הופתעו מהמהלך של מאמנת נבחרת ישראל לשעבר, שתחזור הקיץ לאליפות אירופה שתיערך בישראל כמאמנת הנבחרת הרוסית: "זה היה טבעי". חניכתה לשעבר: "דחקו אותה החוצה, לא היתה לה ברירה אלא לקום ולעזוב"

"אני לא מאה דולר. לא צריכה שכולם יאהבו אותי": אירה ויגדורצ'יק לקראת אולימפיאדת טוקיו/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ליר שפיגלר

באיגוד ההתעמלות לא נפלו מהרגליים נוכח המעבר של אירה ויגדורצ'יק לרוסיה כדי לשמש כמאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית. בכירים באיגוד ההתעמלות ידעו כבר מספר שבועות על המהלך של המאמנת הישראלית ואפילו סיפרו הבוקר לוואלה! ספורט כי לפני חודש שהתה ויגדורצ'יק במשך שבוע עם הנבחרת הרוסית ואחרי התרשמות הדדית, החליטו הצדדים לקשור קשר לעבודה משותפת.

"אירה היתה תמיד מאוד קרובה לאירינה וינר-אוסמנובה, יושבת ראשת איגוד ההתעמלות הרוסי, וזה היה טבעי שאחרי שבישראל הפסיקו את ההתקשרות איתה, היא תעבור אליהם", סיפרו הבוקר לוואלה! ספורט גורמים המעורים בפרטים. "אירה היתה לפני כחודש בסוג של שבוע ניסיון עבור שני הצדדים. היא חזרה לארץ וכעבור פרק זמן קצר ארזה את חפציה וטסה לשם. זה ממש לא מפתיע איש באיגוד ההתעמלות בישראל".

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ההעמלות האומנותית. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
יהיה מוזר לראות אותה כאן במדי רוסיה. אירה ויגדורצ'יק/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

ויגדורצ'יק היתה דמות שנויה במחלוקת במשך שנים ואחת המאמנות הכי מוכרות בתחום האולימפי. תומכיה דיברו תמיד על מאמנת מקצועית ומסורה ומבקריה דיברו על מישהי שלא בוחלת בשום אמצעי ולעתים אף פוגעת בחניכות שלה. על דבר אחד כולם הסכימו, ויגדורצ'יק היתה פטריוטית ותמיד דיברה בשבח המדינה. כעת אומרים רבים יהיה מוזר לראות אותה מגיעה לאליפות אירופה שתיערך בישראל בשנה הבאה כמאמנת הנבחרת הרוסית. "אני מניחה שדחקו את אירה החוצה ולכן לא היתה לה ברירה אלא לקום ולעזוב. אנחנו תמיד ראינו מול העיניים דמות שבראש סדר היום שלה, אהבת המדינה והדגל", אמרה הבוקר אחת החניכות שלה.

וינר-אוסמנובה עצמה, שהיא דמות מוכרת מאוד ברוסיה ונשואה לאוליגרך אלישר אוסמנוב השותף בבעלות על ארסנל, אמרה לתקשורת הרוסית הבוקר: "ויגדורצ'יק היא מומחית בתחומה שהביעה את רצונה להגיע לכאן. היא במקור ממוסקבה והיא דוברת רוסית מצויינת. יש לנו עבר של מאמנות זרות כמו לודמילה דימיטרובה הבולגריה שעבדה כאן במשך 18 שנה, והמינוי הזה היה פשוט מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully