וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד נטש את האימון וייעדר, יוספי מועדף על פני מיכה

הפועל באר שבע מחכה להפועל תל אביב (רביעי, 20:15, ספורט4), הבלם לא ייכלל בסגל בעקבות הפציעה בברך ורוני לוי "שובר את הראש" מי יחליף את ספורי המוצהב. טראורה עשוי לחזור להרכב של קלינגר, גרופר שוב יפתח

מחזור 11הסתיים01/12/2021
הפועל באר שבע
  • רוקאביצה (52, פנדל)
  • עביד (79, פנדל)
1:2
  • (67) אליאס
הפועל תל אביב
תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע

חאתם עבד אלחמיד אמור היה לשוב להרכב הפועל באר שבע, אבל נטש את האימון המסכם בעקבות הפציעה המתמשכת בברך ולא ייכלל בסגל מחר נגד הפועל תל אביב (רביעי, 20:15, ספורט4), כמו גם רמזי ספורי המוצהב. זה מוביל להתלבטות אצל רוני לוי באיזה מערך לעלות מול האדומים.

מאז שמאמן הפועל באר שבע אימץ לקבוצה שיטת משחק נוספת ואף פתח במערך של שלושה בלמים במשחק האחרון מול עירוני קרית שמונה, הגיוון יצר נקודה למחשבה ולקראת מחר קיימת אצל המאמן דילמה. אם יפתח עם שלושה בלמים יצטרך לוי לאלתר עם השחקן על הקו, שכן אור דדיה פצוע ולא יוכל לשחק. בקרית שמונה עלה דנילו אספרייה כמחליף לדדיה ולא עשה את התפקיד בצורה טובה, כך שהמאמן שוקל לחזור לאופצית איאד אבו עביד כמגן ימני ובמקרה כזה ספק אם ישחק עם שלושה בלמים כי אבו עביד הוא לא בדיוק השחקן שתומך על הקו בהתקפה.

בנוגע לקישור, שם ייעדר השחקן החם של מובילת הטבלה, רמזי ספורי המוצהב, ומי שאמור להיכנס לנעליים שלו הוא דווקא תומר יוספי, שבאימון המסכם הועדף על פני דור מיכה שעדיין מחכה ממש כמו המועדון למשחק שיחזיר אותו לעניינים.

החלק הקדמי תלוי במערך שיבחר המאמן. אם לוי יעלה עם שלושה בלמים ושני חלוצים ימשיכו יחד איתי שכטר וניקיטיה רוקאביצה כפי שפתחו יחד בקרית שמונה. אם לוי יעלה עם ארבעה בהגנה ושלושה שחקנים מקדימה יחברו אל רוקאביצה בשפיץ דנילו אספרייה ותומר יוספי שיצטרפו מהאגפים.

בהפועל באר שבע מאמינים שיקבעו מחר שיא קהל בטרנר העונה גם כי הפועל תל אביב יודעת להביא קהל למשחקי החוץ וגם כי הפועל באר שבע מוליכה את הטבלה ובנוסף מדובר בחופשת חנוכה וילדים רבים לא צריכים לקום למחרת לבית הספר.

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה. דני מרון
עדיין לא נתן את המשחק שהוא רוצה להציג. מיכה/דני מרון

המאמן רוני לוי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אך קודם לכן התייחס ל-1:2 בקרית שמונה: "אפשר לחלק את המשחק הזה לשתי מחציות, הראשונה הייתה טובה והשנייה פחות. יחד עם זאת, השכלנו גם במחצית פחות טובה לנצח, זה היה חשוב במיוחד כשחוזרים מפגרה ויש חשש עד שנכנסים לקצב הנכון".

על היעדרותו של ספורי המוצהב אמר המאמן: "הוא בעונה אישית טובה מאוד, עשה קפיצת מדרגה משמעותית והפך לשחקן חשוב. המספרים מדברים בעד עצמם. יש לנו סגל רחב וטוב, וגם עכשיו אני שובר את הראש מי הם ה-11 הנכונים ויש אופציות טובות. לא חושב שיש לנו תלות בשחקן כזה או אחר. אנחנו מאוד קבוצתיים ומלוכדים".

דור מיכה, שעשוי לפתוח במקום ספורי, זכה להתייחסות מלוי: "כששחקנים מגיעים לקבוצה חדשה מהר מאוד רוצים לראות תוצרת, אבל לפעמים זה לוקח זמן וצריך סבלנות. צריך להתאקלם לקבוצה חדשה ומאמן חדש, אלה לא דברים שבאים כזה מהר. אני לא ממהר לשפוט, הוא מתאמן טוב, שחקן איכותי מאוד ואני בטוח שיתרום לנו בעתיד".

מיגל ויטור דיבר אף הוא על המשחק בקרית שמונה ואמר: "ההרגשה הייתה טובה בעיקר בזכות שלוש הנקודות. שמחים על איך ששיחקנו במחצית הראשונה, אך המחצית השנייה לא הייתה טובה. הייתי מאוכזב מאיך שנראינו בה אבל זה משהו שאנחנו עובדים עליו כדי לשנות ולתקן. זה כדורגל ודברים לא תמיד עובדים לפי מה שאנחנו רוצים. אני לא יודע אם זה קרה כי נרגענו או כי היינו שלושה שבועות בלי משחק, מניח שזה שילוב".

הרכב משוער: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, דוידה פטרוצ'י, מריאנו באריירו, תומר יוספי, דנילו אספריה, יוג'ן אנסה, ניקיטה רוקאביציה.

עוד בוואלה!

רוני לוי לשחקני באר שבע: "לא אוותר לכם. אתם מסוגלים ליותר"

לכתבה המלאה

הפועל תל אביב

אחרי שצברה נקודה בודדה מ-9 האחרונות, הפועל תל אביב תנסה להפתיע את מוליכת הטבלה. אדי גוטליב ודורון ליידנר הפצועים ימשיכו להיעדר, כשמנגד מוחמד קליל טראורה חוזר לסגל אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה. לוסיו ואושר דוידה ערכו אימונים קלים בשל מכות יבשות מהמשחק ביום ראשון והצוות המקצועי מקווה שהם יהיו כשירים. קלינגר לא תירגל הרכב בשני ימי האימונים לאחר מכבי חיפה, אך בכל מקרה צפוי לפתוח עם שלישיית בלמים.

קלינגר אמר היום: "על אף הזמן הקצר שהיה להכנות, אנחנו מאוד מרוכזים באיך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק נגד מכבי חיפה, לחזק אותם, ולהגיע מוכנים מנטלית ובעיקר פיזית. עשינו הכנה מקצועית וכמובן שעד מחר נדע מי כשיר ומי לא. אנחנו נוסעים לבאר שבע במטרה ברורה לשפר יכולת ולחזור עם נקודות".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דני גרופר, יואב הופמייסטר, סיאנדה קולו, מוחמד קליל טראורה, בן ביטון, שי אליאס, פארליי רוזה, דן איינבינדר, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יחזור למרכז המגרש? אליאס/קובי אליהו

טריוויה

* 105 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 33:44 בניצחונות ועוד 28 משחקים לא הוכרעו.

* בשני משחקי הבית האחרונים שלה מול הפועל תל אביב, הפועל באר שבע לא הצליחה אפילו לכבוש: 0:0 בפלייאוף העליון ביוני 2020 והפסד 1:0 במרץ האחרון.

* גם בעונה הקודמת נפגשו השתיים במחזור ה-11, ואז הפועל באר שבע ניצחה 0:3 בבלומפילד. שלושת הכובשים (סינטאיהו סלליך, ז'וזואה ואנתוני וארן) כבר לא בקבוצה.

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד העונה בליגה (בפעם השנייה בתולדותיה בלתי מנוצחת אחרי 10 מחזורים, כשבפעם הקודמת, בעונת 1988/89 הפסידה 4:0 למכבי תל אביב במחזור ה-11) והפועל תל אביב היא היחידה פרט אליה שעדיין לא הפסידה בחוץ.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טרנר
קהל: 11262

משחקי המחזור ה-11:

שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה
שלישי, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט1)
שלישי, 20:15: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - עירוני קרית שמונה
רביעי, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
רביעי, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (ספורט4)

חמישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully