וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי הבהיר: "לא ביקשו ממני להישאר המאמן"

29.11.2021 / 6:29

המאמן הזמני של מכבי תל אביב צפוי להדריך גם מול נוף הגליל מחרתיים וגם מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. "יש לי קשר ישיר עם ההנהלה. מבין היום יותר עד כמה לא פשוט לאמן". בקבוצה מתחו ביקורת על היכולת במחצית השנייה, אבל מרוצים מניצחון חוץ נוסף

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מהתוצאה אמש (ראשון) בסמי עופר מול הפועל חיפה (1:3), אבל שוב נמתחה ביקורת על צורת המשחק והאופן שבו הקבוצה נסוגה לאחור במחצית השנייה, הזמינה התקפות של חיפה, ספגה שער מצמק ולא היה חסר שתספוג את השוויון בטרם נהנתה מעוד שער עצמי (השני במשחק) לזכותה. אבל בפן החיובי, הקבוצה ידעה לחזור לליגה מתוגת ההפסד ללאסק לינץ בקונפרנס ליג רק ביום חמישי בחצות ולנצח במשחק חוץ שהוא תמיד קשה לה.

למרות התוצאה המשכנעת, צריך לזכור שמכבי תל אביב ניצחה גם בזכות צמד שערים עצמיים, דבר שלא קורה בכל משחק, ועל כך צריך לתת את הדעת. גם העובדה ששוב לא ידעה לסיים משחק ללא שער ספיגה ושהיא עדיין מחזיקה בתואר המפוקפק של הסופגת הבכירה בליגה, לא יכולים לעשות טוב. "שיחקנו פחות טוב מאשר בדרבי ובכל זאת נתנו שלישייה וניצחנו, אז לפחות בהיבט הזה אין מה להתלונן", אמרו אמש במועדון.

מאמן מכבי תל אביב ברק יצחקי. מאור אלקסלסי
לא מעוניין להישאר כמאמן הראשי. ברק יצחקי/מאור אלקסלסי

ברק יצחקי שרשם אמש עוד משחק כמאמן וקרוב לוודאי שיהיה על הקווים גם מול הפועל נוף הגליל ביום רביעי ומול בית"ר ירושלים ביום ראשון, הבהיר בסיום בשיחה עם התקשורת שאין לו שום כוונה או רצון להעתיק את המסלול שעשו ג'ורדי קרויף או פטריק ואן לוון. "לא ביקשו ממני להיות המאמן", הבהיר יצחקי והוסיף כדי שיהיה ברור: "יש קשר ישיר ביני לבין ההנהלה. אני לא אוהב להתעסק באם. כמו שכבר אמרתי אנחנו מתעסקים בחיפוש מאמן. אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר. הסיטואציה לא פשוטה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה".

יצחקי לא נראה מאושר בסיום למרות שמכבי תל אביב זכתה בשלוש נקודות יקרות ועל כך אמר: "זה חדש לי. זה לא שאני סובל אבל זה לא תפקיד פשוט. אני מבין יותר את תפקיד המאמן. כל דבר בחיים מחשל והופך את זה אחרי זה ליותר מתוק".

עוד בוואלה!

יצחקי: "הפועל חיפה הפתיעה אותנו. ההגנה? המספרים לא משקרים"

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
עדיין תורם למכבי תל אביב. טל בן חיים/מאור אלקסלסי

אחרי הניצחון אמש הצהובים טיפסו סוף סוף למקום השישי ואם יידעו לנצח משחק יחסית נוח מול נוף הגליל מחרתיים במחזור אמצע השבוע בבלומפילד, הם עשויים להעפיל עוד כמה מקומות בטבלה. יש כמה דברים טובים שיכולים לקחת בקבוצה מלבד שלוש הנקודות. הראשון הוא השער שכבש טל בן חיים, שלא זכה העונה לדקות רבות ואתמול ניסה לחזור לעצמו עם כמה פעולות חיוביות שביצע ובראשן השער שכבש מבישול נהדר של ברנדלי קובאס. עוד נקודה חיובית היתה שובו של אבי ריקן שלא שיחק חודשיים בגלל פציעה וכשעלה כמחליף, סייע במנהיגות ובאחריות כדי להבטיח את הניצחון. גם עידן נחמיאס שחזר להרכב אחרי ישיבה ממושכת בחוץ, שיחק טוב. מי ששוב היו חלשים בהשוואה לשנים קודמות עם המגנים אנריק סבוריט ואנדרה ז'ראלדש. גם גבי קניקובסקי רשם משחק בינוני ומטה וכמוהו גם סטיפה פריצה שנראה מאוד מתוסכל מכך שאינו מוצא את הרשת.

טל בן חיים התייחס בסיום מול העיתונאים למה שהיה על הדשא ואמר: "יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח בתוצאה גבוהה גם בלי קשר לשני השערים העצמיים שנכבשו. היה לי משחק טוב, אבל אני לא סיפור המשחק. לא הופתענו משום דבר במשחק. הגענו מוכנים לכל תרחיש".

על עצמו והמאבק לדקות משחק העונה, אמר שחקן הכנף: "כל שחקן שאין לו את היצר לשחק בכל משחק, אז מקומו לא בכדורגל. לא היה לי נוח עם הסיטואציה שאני לא תורם לקבוצה. בגילי המופלג בכדורגל אני יודע שזה חלק מהעניין אבל בסופו של דבר קיבלתי היום הזדמנות ועזרתי עם שער".

בן חיים נשאל האם הניצחון מחזיר את מכבי תל אביב למאבק על האליפות והשיב: "המילה אליפות במחזור עשירי לא רלוונטית גם אם היינו עכשיו במקום הראשון. כל אוהד כדורגל בארץ יודע מה המטרות של מכבי תל אביב. כרגע אנחנו מתרכזים רק במטרות של המשחק הקרוב ולא מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully