וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "הפועל חיפה הפתיעה אותנו. ההגנה? המספרים לא משקרים"

28.11.2021 / 22:12

מאמן מכבי תל אביב שחרר לחץ לאחר הניצחון: "יש מגמת שיפור. מקווה שיגיע מאמן אחר בהקדם, גם ככה כל השיערות שלי כבר לבנות". בן חיים: "ניצחנו בצדק". אלישע לוי: "מאכזב להפסיד משחק כזה"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם שוב לא הצליחה לשמור על רשת נקייה בליגה, אך הערב (ראשון) חזרה למסלול הניצחונות כשגברה בחוץ על הפועל חיפה 1:3.

"כל נקודה חשובה לנו, בטח בתקופה הזו", אמר ברק יצחקי. "זה משחק שצריך לנצח בשיניים. האמת שהפועל חיפה הפתיעה אותנו, לקח לנו זמן להיכנס למשחק אבל אני שמח שיצאנו עם שלוש הנקודות כי הן חשובות מאוד".

המאמן הוסיף: "יש במכבי תל אביב שחקנים טובים ואנחנו לא נמצאים במקום שאנחנו צריכים להיות. זה לא פשוט, אבל אני חושב שיש מגמת שיפור בשבועות האחרונים. המשחק באירופה קצת הוריד אותנו וחבל, אבל אני לא רוצה לתרץ. המספרים לא משקרים, ספגנו המון שערים ונצטרך לשפר את זה. לשמחתי כבשנו שלושה שערים וזה משמח אותי. אני מקווה שיגיע מאמן ומהר, גם ככה כל השיערות שלי כבר לבנות".

"ניצחון סופר חשוב עבורנו, במיוחד אחרי שני המשחקים האחרונים", הוסיף טל בן חיים. "הייתה תחושה שהמשחק יכול היה לברוח לנו מהידיים, מצד שני היינו יכולים לכבוש גם חמישה או שישה שערים. אז אני חושב שהמשחק שלנו ובצדק. התאכזבנו מאוד מול לאסק, כי נראינו טוב לכל אורך שלב הבתים. הגיע לנו לסיים במקום הראשון אבל ספגנו שער שימנע מאיתנו לעשות זאת".

בן חיים הוסיף: "רק שחקן התקפה שלא משחק ולא כובש יכול להבין את מה שעברתי והרגשתי. בשורה התחתונה הכי חשוב שעזרתי לקבוצה לנצח".

שחקני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
חזרו לנצח. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מאור אלקסלסי

אלישע לוי אמר: "לא חושב שנתנו להם יותר מדי כבוד. ספגנו משני מצבים נייחים, שני גולים עצמיים. זה מאכזב להפסיד משחק כזה. היה חסר לנו קצת מחץ, שיחקנו במערך קצת שונה בגלל אילוצים. אני לא מדבר על תורג'מן אלא על בוגנים שלא יכול היה לפתוח בגלל בעיות בצוואר. במחצית השנייה חזרנו למשחק והגענו ליותר הזדמנויות, אבל שוב, זה סיפור המשחק - מומנטום שלנו וספגנו בצד השני. אתה יוצא מאוכזב, אבל הלאה, צריך להסתכל הלאה".

"השערים העצמיים? קורה, הדבר הכי חשוב הוא לשכוח את מה שהיה", הוסיף אלישע. "יש עלינו עומס, אבל נרים את עצמנו לקראת הדרבי. מבחינתנו כל משחק הוא חדש".

"מאכזב שהשער שכבשתי לא הספיק", אמר לירן סרדל. "הייתה חסרה לנו חדות בהתקפה, הגענו למצבים בשליש האחרון אבל לא בעטנו מספיק לשער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully