וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מרוצים: "עמדנו במבחן אופי גדול"

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 10:55

על אף שניצחה עשרה שחקנים של הפועל ירושלים רק מפנדל בתוספת הזמן, במ.ס. אשדוד מעדיפים ליהנות מהעלייה מעל הקו האדום ומכך שהקבוצה לא נשברה וידעה לנצח את הבונקר הירושלמי. מטרת הפלייאוף העליון קיימת

תקציר המשחק: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

במ.ס. אשדוד יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק אמש (שבת) נגד הפועל ירושלים. מצד אחד הקבוצה ניצחה, השיגה שלוש נקודות וסוף סוף גם טיפסה מעל הקו האדום. מצד שני, אשדוד התקשתה מאוד לייצר מצבים מול עשרה שחקנים של הפועל ירושלים וניצחה רק הודות לפנדל של קני סייף עמוק בתוך תוספת הזמן.

"אנחנו חייבים להביא יותר איכות למשחק שלנו ולהיות יותר חכמים", אמרו הבוקר במועדון. "נכון שקשה לפצח בונקר והפועל ירושלים עשתה בונקר מצוין מבחינתה, אבל עדיין אפשר היה לייצר יותר מצבים עם צירוף יותר נכון של שחקנים מהקישור ומהכנפיים".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים נגד הפועל ירושלים. לירון מולדובן
לפעמים השורה התחתונה חשובה יותר מהיכולת. אשדוד חוגגת/לירון מולדובן

בהיבט החיובי דיברו אמש בתום המשחק בקבוצה על החוסן המנטלי. "אלה משחקים שאתה גם יכול להפסיד", העיד אחד השחקנים. "אתה שובר את הראש איך לפרוץ את הבונקר ובסוף חוטף במתפרצת מהצד השני וזה היה יכול לקרות לנו כי הפועל ירושלים יצאה פעם אחת קדימה וכמעט סיימה בשער. אם יש משהו חיובי באמת במשחק הזה הוא שידענו לא להישבר מול הקושי הזה ולא הרמנו ידיים עד שמצאנו את הגול המתוק כל כך. עמדנו במבחן אופי גדול אם ניצחנו בדקה ה-93".

עכשיו מקווים בקבוצה להמשכיות ולייצר מקבץ של ניצחונות כדי להתרומם מהחלק התחתון של הטבלה. "למרות שפתחנו את העונה עם חמישה הפסדים בשישה משחקים, המטרות לא השתנו ובמועדון רוצים לעשות גם העונה פלייאוף עליון".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully