וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "ניצחון שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה"

מאמן אשדוד חגג את ה-0:1 על הפועל ירושלים: "היה חשוב לנצח במשחק בזכות אופי". זיו אריה: "התגוננו בצורה יפה"

מ.ס. אשדוד ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל ירושלים, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. פנדל מוצלח של קני סייף בדקה ה-95 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות אחרי שגוני נאור הורחק בדקה ה-44 והשאיר את הירושלמים בעשרה שחקנים.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
"שלוש נקודות יקרות וחשובות". בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון: "שלוש נקודות יקרות וחשובות, היה חשוב לנצח במשחק על ידי אופי וסבלנות, זה דבר שלא עשינו העונה. היו חסרים לי דברים אחרים במשחק, קצת איכות והצטרפות מקו שני. זה ניצחון שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה וחשוב מאוד. אנחנו יוצאים לתקופה קריטית עכשיו וחשוב היה לנצח. הפועל ירושלים קבוצה מאומנת. המועדון הנפלא והאוהדים הנפלאים האלה צריכים להודות על ההזדמנות שזיו אריה מאמן אותם. בסוף הצלחנו למצוא את הפירצה. כל מה שחסר לנו זה שערים כי הייתה הנעת כדור ברמה גבוהה מאוד. יש לי כבר את הווידאו שאני עורך להם בראש, יש כמה דברים שצריך לדעת להתמודד איתם מול קבוצות שמתגוננות. השחקנים מגיעים אחרי תקופה אינטנסיבית. הכותרת של המשחק הזה היא הניצחון".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר אחרי המשחק: "לא שיחקנו בונקר. היינו עם 10 שחקנים במשך 45 דקות. התגוננו בצורה יפה מאוד. השופט שרק פנדל, בסדר. ממשיכים הלאה. אם נפסיד 3 ו-4, תמיד תשאלו על עידן שמש. הוא כמו כל יתר השחקנים, משחק לפי מה שאני חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully