וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "גיא לוזון יסיים את העונה, השינוי צריך להיות אצל השחקנים"

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 13:26

מכבי פתח תקוה ספגה הפסד שלישי רצוף, האוהדים מוחים נגד המאמן, אבי לוזון מבהיר: "גיא יסיים פה את העונה, חד משמעית, ולא משנה בכלל מה יהיו התוצאות. את השינוי אנחנו נצטרך לעשות על הדשא. נצטרך לצרף בינואר שלושה-ארבעה שחקנים חדשים"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה במשבר גדול. הקבוצה של גיא לוזון רשמה אמש (שבת) הפסד שלישי ברציפות, לאחר שנוצחה 2:0 על ידי מכבי נתניה והיא נמצאת כעת מעל הקו האדום רק בגלל הפרש שערים טוב יותר מהפועל ירושלים שצמודה אליה בטבלה. הקבוצה מפתח תקוה הציגה אמש משחק חלש ונרפה ולא הגיעה לשום מצב הבקעה מול שערו של דני עמוס הנתנייתי, למרות ששיחקה ביתרון מספרי החל מהדקה ה-22 עם הרחקתו של קשר נתניה, בוריס אינו שספג כרטיס אדום. הבלם מרכוס דיניז, שהורחק אמש בדקות הסיום אחרי מרפק לפרצופו של עומרי גאנדלמן, ייעדר מהמשחק נגד הפועל חדרה באמצע השבוע, כאשר גם מוחמד עוואד הפצוע יחמיץ את המשחק.

"אנחנו מבואסים ומאוד מאוכזבים", אמר הבוקר יושב ראש המועדון אבי לוזון לוואלה! ספורט, "האכזבה היא מאוד גדולה, כי שיחקנו למעלה משעה ביתרון של שחקן ובטוח שלא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה. אין ספק שאני לא שבע רצון מהיכולת שלנו במשחקים האחרונים. בכל פעם שאני מפסיד, אני ממש לא שבע רצון".

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון. ברני ארדוב
מקבל תמיכה מהמשפחה. לוזון/ברני ארדוב
שחקן מכבי פתח תקוה, לאמק בנדה. ברני ארדוב
דעיכה מתמשכת. מכבי פ"ת/ברני ארדוב

הדיבורים על שחזור הישג הפלייאוף העליון מהעונה שעברה נראים כרגע כמו חלום רחוק ולוזון אומר: "אין טעם לדבר עכשיו על מה שדיברנו בקיץ, תכניות לחוד ומציאות לחוד. היום אנחנו צריכים לשנות דיסקט בראש, כדי לחשוב איך אנחנו בורחים מהחלק התחתון בטבלה".

במהלך המשחק אמש הניפו כמה עשרות מאוהדי הקבוצה שלטי ענק ביציע ועליהם נכתב: "תורידו מהליצן ת'כתר!!! גיא הביתה!", כשהם מכוונים כמובן את האצבע לעבר המאמן גיא לוזון. אבי לוזון לא התרגש ממחאת האוהדים וכשנשאל בנוגע להמשך עבודתו של המאמן, ירה האיש החזק בפתח תקוה תשובה ללא היסוס: "גיא לוזון יסיים את העונה במכבי פתח תקוה. חד משמעית ולא משנה בכלל מה יהיו התוצאות. את השינוי אנחנו נצטרך לעשות על הדשא, אצל השחקנים. השינוי יכול לבוא מכך שהשחקנים הקיימים ישפרו את עצמם ויחזרו ליכולת הטובה שהיתה להם ובנוסף לכך, נצטרך לצרף בינואר שלושה-ארבעה שחקנים חדשים".

עוד בוואלה!

אוהדי מכבי פתח תקוה מחו נגד גיא לוזון: "תצוגה מחפירה שלנו"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי פתח תקוה נגד גיא לוזון. ברני ארדוב
המחאה תשפיע? לא בטוח/ברני ארדוב

לוזון ניסה להסביר מה לא דופק העונה בקבוצה והוסיף: "סבלנו העונה מחוסר מזל, בכל הקשור לעמדת החלוץ. דור ג'אן נפצע וגמר את העונה, עוד לפני שהיא התחילה ועכשיו עוואד נפצע והוא חסר לנו. גם יינון אליהו היה פצוע ונעדר לחודש וחצי ובכלל אפשר להגיד שזה גם חוסר מזל וגם פציעות ביחד. נוסף לזה אנחנו מאוכזבים מאוד מהיכולת של כמה שחקנים בסגל, ומעכשיו כולם יצטרכו להרים את עצמם. צריך להתחיל לנצח משחקים בכוח, בשיניים. במשחקים הקרובים לא צריך לחשוב על יכולת, הדבר הכי חשוב זה להביא נקודות".

במועדון כבר עובדים על שינויים בסגל לקראת חודש ינואר וינסו לצרף מספר שחקני חיזוק, לחלק האחורי וגם להתקפה. הבלם הקמרוני גבי קיקי, שמסיים השבוע את חוזהו ברוך ברסט הבלארוסית, הוא המועמד המוביל לחזק את ההגנה, כאשר במידה ויוחתם חלוץ זר נוסף, אחד מהשניים - ירוסלב מיכאליק או אלסאנה דומביה - ישוחרר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully