וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפארסה בפורטוגל: בלננשש הופיעה עם 9 שחקנים, המשחק הופסק

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 0:50

מנהלת הליגה לא הסכימה לדחות את המשחק נגד בנפיקה למרות התפרצות קורונה. בפיגור 7:0, שני שחקנים "נפצעו" והמשחק הופסק

תקציר: בלננשש - בנפיקה 7:0 (המשחק הופסק)/ספורט1

מחזה נדיר הערב (שבת) בליגה הפורטוגלית. למרות התפרצות קורונה בבלננשש האומללה, מנהלת הליגה לא אפשרה לדחות את ההתמודדות שלה עם בנפיקה והיא הופיעה למשחק הבית נגד האימפריה מליסבון עם הרכב שכולל 9 שחקנים. אחד משחקני השדה אגב, היה השוער המחליף.

בנפיקה הוליכה 0:7 עד הירידה להפסקה ולמחצית השנייה בלננשש הגיעה עם 7 שחקנים בלבד בגלל "פציעות". מכיוון שבשלב הזה כבר היה הכרח חוקי לסיים את המשחק, השופט שרק לסיום והבדיחה היא על חשבון הליגה הפורטוגלית. שחקן מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה, צייץ: "מה זה? אני היחיד שלא מבין למה המשחק הזה לא נדחה?".

שחקני בלננשש לפני המשחק מול בנפיקה. רויטרס
תשעה שחקנים התייצבו אל המשחק/רויטרס

בנפיקה עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה הראשונה אחרי שער עצמי ובהמשך לא ריחמה עם היריבה האומללה. דרווין נונייס הבקיע שלושער, האריס ספרוביץ' הוסיף צמד ויוליאן וייגל תרם אחד כדי לקבוע 0:7 עם הירידה להפסקה.

בלננשש התייצבה למשחק כשהיא במקום ה-16 מתוך 18, עם 15 שערי חובה. בנפיקה שכרגיל נאבקת בפורטו וספורטינג ליסבון על תואר האליפות, הייתה עשויה להפיק רווח מאוד גדול מהמשחק הערב - אם להפרש השערים תהיה חשיבות מכריעה בסוף העונה. אלא שההתמודדות לא הגיעה לסיום וכעת נותר לראות האם יתקיים משחק חוזר, או שבלננשש תוענש בהפסד טכני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully