וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד החמיץ פנדל ב-1:1 בין ליל לנאנט, הפסד מפתיע לניס נגד מץ

מלך השערים נעצר אצל אלבן לאפון והאלופה רשמה תיקו שלישי ברציפות בליגה הצרפתית, סגנית המוליכה נכנעה בביתה 1:0 למדורגת אחרונה בטבלה

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית נפתח אמש עם ה-2:2 בין לאנס לבין אנז'ה ונמשך הערב (שבת) עם 1:1 מאכזב של האלופה ליל מול נאנט. סגנית המוליכה ניס במפתיע איבדה נקודות יקרות כשנכנעה בביתה 1:0 למץ, המדורגת האחרונה בטבלה.

שחקני מץ חוגגים, פביאן סנטונז. Valery HACHE, GettyImages
ניצחון מדהים. פביאן סנטונז חוגג בניס/GettyImages, Valery HACHE

ניס - מץ 1:0

הפתעת ענק במשחק המאוחר של השבת בצרפת. סגנית המוליכה רשמה הפסד ביתי שני ברציפות והפעם למדורגת האחרונה בטבלה, שאחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות השיגה את ניצחונה השני העונה - גם הוא בחוץ, חודשיים ויום אחרי ה-1:2 בברסט. שחקן ההגנה פביאן סנטונז הכריע את ההתמודדות בדקה ה-31 וכעת קבוצתו בשוויון נקודות עם סנט אטיין שתפגוש מחר את פריז סן ז'רמן. ניס, שבמחזור הקרוב ביום רביעי תתארח אצל פריז סן ז'רמן, תקווה לא להידרדר בשבוע הקרוב מחוץ לשלושת המקומות הראשונים.

אלבן לאפון שוער נאנט. רויטרס
מנע מליל לנצח. אלבן לאפון/רויטרס

ליל - נאנט 1:1

בליגת האלופות היא אמנם מנצחת, אבל בליגה ליל די תקועה והפעם רשמה תיקו שלישי ברציפות, מול יריבה עליה גברה בששת המפגשים הקודמים. בוראק יילמאז מצא את הרשת בדקה התשיעית אחרי הכנה של ג'ונתן במבה, אבל לודוביק בלאס הגיב עם שער יפה בדקה ה-24, השביעי שלו העונה, וקבע שוויון. מלך שערי הליגה ג'ונתן דייויד יכול היה לסדר לליל ניצחון אחרי הרחקתו של פאביו, אבל אלבן לאפון עצר את הפנדל שלו בדקה ה-80.

בוראק יילמאז שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
רצף תוצאות התיקו נמשך. בוראק יילמאז/רויטרס

לאנס - אנז'ה 2:2

המארחת רצתה לשוב למסלול הניצחונות לאחר הסטירה שקיבלה במחזור הקודם. מנגד, אנז'ה רצתה להמשיך במומנטום לאחר שבמחזור הקודם הצליחה סוף הסוף לנצח לאחר ארבעה מחזורים בהם השיגה נקודה בלבד. זה התחיל טוב מבחינת האורחת כאשר סופיאן בופאל המרוקאי העלה אותה ליתרון בדקה ה-40. במחצית השנייה הצליחה לאנס להפוך תוך שבע דקות עם שערים של גאל קאקוטה (48) ופלוריאן סוטוקה (55), אך רומן תומא (70) נגח פנימה וקבע 2:2 וחלוקת נקודות. לאנס במקום הרביעי, כשמארסיי תוכל לעקוף אותה בראשון.

שחקן אנז'ה סופיין בופאל. Sylvain Lefevre, GettyImages
נקודה יקרה לאנז'ה/GettyImages, Sylvain Lefevre

רוב המחזור ה-15 ייערך ביום ראשון, כאשר במוקד, סגנית האלופה פריז סן ז'רמן תצא למשחק חוץ מול סנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully