וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתיק את האקסית: זוסמן ואלבה ברלין ניצחו 86:91 את מכבי תל אביב

הישראלי שעזב הקיץ לגרמניה (8 נקודות) צלף שתי שלשות קריטיות ברבע האחרון. בלאט (6 נקודות) סייע למארחת, 22 של ווילבקין לא הספיקו לספרופולוס, שספג הפסד שני ברציפות

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) הפסד שני ברציפות ביורוליג ושלישי ברציפות מחוץ ליד אליהו כאשר נכנעה 91:86 לאלבה ברלין. הקבוצה של יאניס ספרופולוס זכתה לתמיכה של אוהדים רבים שהגיעו מישראל, אך לא הצליחה לספק להם תצוגה ראויה וירדה למאזן 5:7. גיבור המשחק של אלבה היה לא אחר מאשר יובל זוסמן, שעזב הקיץ את אלופת ישראל ופתח בפרק חדש. אחרי שקלע שתי נקודות בלבד בשלושת הרבעים הראשונים, זוסמן צלף שתי שלשות ברבע הרביעי שהדהימו את האקסית.

סקוטי ווילבקין עוד העלה את האורחת ליתרון 10:13, אך מאותו הרגע המארחת השתלטה על המשחק ונטלה את היתרון. הרבע השני היה שייך לכריסט קומאדג'ה, הסנטר של אלבה שמתנשא לגובה 2.24. כפי שקרה בשבוע שעבר מול מוסטפה פאל מאולימפיאקוס, גם הפעם יאניס ספרופולוס לא הצליח למצוא פתרונות לאחד הסנטרים הגבוהים ביבשת. אחרי שלשה של מאודו לו, אלבה ירדה להפסקה ביתרון 35:45.


דרק וויליאמס ו-ווילבקין צלפו מחוץ לקשת ברבע השלישי, שבמהלכו הגיע הגארד ל-2,000 נקודות ביורוליג. את הרבע סגר עם שלשה גדולה הישראלי הנוסף של אלבה, תמיר בלאט. כאמור, הרבע האחרון היה שייך כולו לזוסמן. האקס קלע שתי שלשות קריטיות במהלך הדקות האחרונות, עשה עבודה טובה בהגנה ואפילו נקלע לעימות עם ג'יימס נאנלי, שבסיומו השניים ספגו עבירות בלתי ספורטיביות. ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' עוד ניסו להציל את האורחת, אך זה לא הספיק והיא סופגת הפסד מאכזב במיוחד. ווילבקין קלע 22 נקודות, ז'יז'יץ' הוסיף 17. מרקוס אריקסון להט עם חמש שלשות והוביל את המנצחת עם 19 נקודות, זוסמן תרם שמונה ובלאט קלע שש נקודות.

אוהדי מכבי תל אביב במשחק החוץ מול אלבה ברלין. אודי ציטיאט
הגיעו גם לברלין. אוהדי מכבי תל אביב/אודי ציטיאט
יובל זוסמן, אלבה ברלין עם רגב פנאן. אודי ציטיאט
מפגש עם פרצוף מוכר. זוסמן ופנאן/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

אנטה ז'יז'יץ' קלע את הנקודות הראשונות בתוך הצבע, אך אוסקר דה סילבה ומאודו לו העלו את המקומיים ל-4:8. יובל זוסמן עלה מהספסל בשלב מוקדם, קלע סל ראשון וקבע 6:10. האורחת השלימה ריצת 0:7 שבסיומה סקוטי ווילבקין צלף מחוץ לקשת וקבע 10:13, אך תמיר בלאט צלף מנגד בדרך ל-15:16. יוהאנס תימאן קלע מחוץ לקשת וקבע 17:21 לאלבה בסוף הרבע.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס מול שחקן אלבה ברלין לוק סיקמה. אודי ציטיאט
מחצית חלשה לאורחת. וויליאמס/אודי ציטיאט

יובל זוסמן נחסם על ידי ג'יימס נאנלי בהתקפה מתפרצת בתחילת הרבע השני, הכחולים יצאו להתקפה שהסתיימה בשלשה מהפינה של אנג'לו קלויארו. תימאן קלע שלשה נוספת, ג'יילן ריינולדס הטביע וצימק ל-28:27. קמרון טיילור העניק לאורחת יתרון, אך כריסט קומאדג'ה, המתנשא לגובה 2.24, קלע פעמיים בתוך הצבע בדרך ל-31:34. קומאדג'ה המשיך לחגוג בצבע וגרם ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן כשהתוצאה עמדה על 33:42. אחרי שלשה של מאודו לו, אלבה ירדה למחצית ביתרון 35:45 מבטיח.

שחקן אלבה ברלין יובל זוסמן מול שחקן מכבי תל אביב ג'יימס ננאלי. אודי ציטיאט
התעמתו לקראת הסיום. זוסמן ונאנלי/אודי ציטיאט

ווילבקין ו-וויליאמס פתחו את הרבע עם שלשות, לוק סיקמה הגיב מיידית מחוץ לקשת וקבע 41:48. וויליאמס קלע שלשה קשה והקטין ל-51:48, מרקוס אריקסון קלע פעמיים מחוץ לקשת וקבע 50:60. ווילבקין קלע פעמיים מחוץ לקשת, צימק ל-60:58 וחצה את רף 2,000 הנקודות ביורוליג. שלשה אדירה של בלאט הגדילה את היתרון של אלבה ל-58:65 עם סיום הרבע.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אודי ציטיאט
שלשה קשה לסיום הרבע. בלאט/אודי ציטיאט

כריסט קומאדג'ה הגדיל את היתרון ל-61:72 בפתיחת הרבע הרביעי, ווילבקין קלע וסחט עבירה בדרך ל-74:69. קינן אוואנס קלע שלשה נוספת שהקטינה ל-78:74. ז'יז'יץ' קלע בצבע, זוסמן צלף משלוש בחזרה מפסק הזמן ושלח את הקבוצות לטיימאאוט נוסף כשהיתרון של אלבה עומד על 76:81. אריקסון, שוב הוא, קלע מחוץ לקשת וקבע 76:84 שלוש דקות לסיום. אלופת ישראל ניסתה לצמק, זוסמן הדהים עם שלשה נוספת וקבע 80:87. זוסמן התעמת עם נאנלי והשניים ספגו עבירות בלתי ספורטיביות, ווילבקין הקטין ל-87:83. מאודו לו סגר סיפור מקו העונשין ואלבה ברלין ניצחה 86:91.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם תמיר בלאט. אודי ציטיאט
הישראלים שגברו על אלופת ישראל. זוסמן ובלאט/אודי ציטיאט
יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם ג'אלין סמית'. אודי ציטיאט
הדהים את האקסית. זוסמן/אודי ציטיאט

קלעו לאלבה ברלין: מרכוס אריקסון 19 נקודות (5 מ-8 לשלוש), כריסט קומאג'ה 12 ו-5 ריבאונדים, מאודו לו 11, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אוסקר דה סילבה 8 ו-3 חטיפות, לוק סיקמה 8, יובל זוסמן 8, תמיר בלאט 6 (2 מ-6 לשלוש), יוהאנס תימאן 6, ג'אלין סמית' 5, בן לאמרס 4, לואיס אולינדה 4. יונאס מאטיסק (04:43 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 22 נקודות (5 מ-9 לשלוש) ו-5 אסיסטים, אנטה ז'יז'יץ' 17 ו-6 ריבאונדים, דרק וויליאמס 15, ג'יימס נאנלי 10 (2 מ-10 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אנג'לו קלויארו 9, ג'יילן ריינולדס 8, קינן אוואנס (1 מ-7 מהשדה), קמרון טיילור 2. רומן סורקין (05:04 דקות) וג'ון דיברתולומאו (04:10) שותפו, אך לא קלעו.

במחזור הבא, מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ קשה נגד ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully