וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר יפתח עם שלושה בלמים, גרשון בתמונת ההרכב ואצילי ינוח

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 14:18

למרות הרוטציה, במכבי חיפה מבהירים: "לא נוותר על שום משחק מראש". הבלם מתחרה עם עופרי ארד על מקום ב-11 מול אוניון ברלין (19:45 בספורט4), דוניו ודוד יהיו בהתקפה

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק נגד אוניון ברלין הערב (חמישי, 19:45 בספורט4), כאשר לפי התרגולים ברק בכר יפתח עם שלושה בלמים. המאמן מתלבט בין רמי גרשון לעופרי ארד, בעוד אגף שמאל יאויש על ידי טאלב טואטחה במקומו של סאן מנחם המוצהב, שלאור ההשעיה שלו זכה למספר ימי חופשה נוספים לרגל החתונה שלו שנערכה בסוף השבוע שעבר.

את מקומם בהרכב יפנו כנראה עומר אצילי ודולב חזיזה, כשגודסוויי דוניו ודין דוד יהיו בהתקפה. בקישור צפוי לפתוח חוסה רודריגס לצד עלי מוחמד. לגבי האחרון עדיין קיימת התלבטות קלה האם לתת לו מנוחה בשל העומס על השרירים שהוא חש לאחרונה, אשר גרם לו להחמיץ את משחקי נבחרת ניז'ר. אם מוחמד לא יפתח, מאור לוי יהיה זה שיקבל את המקום ב-11.

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון. מאור אלקסלסי
יגבור על עופרי ארד בתחרות על חולצת ההרכב? רמי גרשון/מאור אלקסלסי

"ברורה לנו המשמעות של המשחק", הסביר שחקן בקבוצה, "למרות העומס והכל, אנחנו מאוד רוצים לעלות שלב ולעשות הישג במפעל, ובשביל זה אנחנו חייבים לנצח הערב".

מי שאמור לתת את הטון בחלק הקדמי הוא צ'ארון שרי, שיפתח מתחת לשני החלוצים: "יש לנו סגל מספיק טוב", אמר גורם בקבוצה, "ברור לכולנו שאנחנו נכנסים לרצף משחקים מטורף בחודש הקרוב ויש צורך בחלוקה, אבל בשום משחק לא נוותר מראש או נגיד שזה יהיה בסדר אם נאבד נקודות".

ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר מאנגליה בתקווה להיכנס לעניינים. ריאן סטריין/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, המגן הימני ריאן סטריין צפוי לחזור מאנגליה מחר, אחרי השיקום המיוחד שערך. במועדון מקווים שהשיקום הצליח וסטריין, שמוערך מאוד בחיפה מבחינה מקצועית, יוכל לשחק בעקבות. אם יתברר כי אינו מצליח להתגבר על הפציעה עד חלון ההעברות, בקבוצה יבחנו אפשרות לשחררו.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, טאלב טואטחה, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, דין דוד, גודסוויי דוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully