וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה יזמה דקת דומיה לזכר אורית ממן בדרבי, סעיף בתקנון מקשה

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 12:23

המשפחה אישרה, התקנון בעייתי: הירוקים מתכננים טקס לזכרה של בתו המנוחה של ברוך ממן ואחותו של חנן לפני הדרבי. מרמור בקרב האוהדים על סוגיית הכרטיסים מול הפועל תל אביב

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

ראשי מכבי חיפה פנו למנהלת הליגה בבקשה לערוך לפני משחק הדרבי מול הפועל חיפה ביום חמישי הבא דקת דומיה לזכר אורית ממן רדה ז"ל, בתו של שחקן העבר של הירוקים ברוך ממן ואחותו של שחקן הפועל חיפה חנן ממן.

כזכור, אחותו של קשר הפועל חיפה הלכה לעולמה בסוף השבוע שעבר, ובחיפה פנו לברוך ממן וקיבלו את אישורו לטקס הקצר. הבעיה היא שתקנון המנהלת מאפשר קיום דקת דומייה לשחקני עבר ועובדי מועדון בלבד. בשל הבקשה והעובדה שמדובר במשחק שגם חנן ממן עצמו ייקח בו חלק, במנהלת ערכו דיונים בעניין ואישרו עקרונית שיהיה טקס בסיום החימום ולא ממש לפני תחילת המשחק. עם זאת, בחיפה מבקשים לבחון שוב את הבקשה לדקת דומייה מכובדת ולא בהיחבא, וכעת במנהלת שוקלים מחדש את הבקשה. אם המכשול יוסר, מכבי חיפה תזמין למשחק גם את יתר בני משפחת ממן, על מנת שייקחו חלק במתן הכבוד לאורית (מלבד לחנן שכאמור ייקח חלק במשחק).

אורית ממן ואחיה חנן ממן. באדיבות המשפחה,
מתי ייערך הטקס? חנן ואורית ממן/באדיבות המשפחה

הרבה אי ודאות שררה בקרב אוהדי מכבי חיפה אתמול לאחר ההבנה שבהפועל תל אביב דורשים מהם לקנות כרטיס כפול למשחק מול האדומים ביום ראשון. בקהל עד כה לא הודיעו על מחאה כלשהי, וההערכה היא שהירוקים יקנו את הכרטיסים וקהל גדול יגיע למשחק החוץ החשוב. למרות מה שמסתמן, בקהל הירוק לא אהבו בלשון המעטה את ההחלטה של האדומים לחייב אותם לקנות כרטיס גם למשחק של הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים.

בצד המקצועי, אחרי שאתמול זכו ליום חופש היום יחזרו השחקנים לאימון מסכם לקראת המשחק מול אוניון ברלין מחר (חמישי, 19:45, ספורט4). ברק בכר צפוי כזכור לעלות עם שלושה בלמים כאשר מי שאמור להיות מחוץ להרכב הוא עומר אצילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully