וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שחקן הרכב בחוץ: סגל חסר לאוניון ברלין לקראת מכבי חיפה

אחרי טרימל, טויכרט ובירנס, גם באומגרטל לא צפוי לקחת חלק במשחק מול הירוקים בקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט4). יקל שהיה בספק כשיר

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה תפגוש מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) את אוניון ברלין במסגרת הקונפרנס ליג למשחק קריטי עבורה, בסיומו היא עלולה לאבד סיכוי להעפיל לשלב עוד לפני מחזור או סיום או מנגד לשפר את סיכוייה להעפיל לשלב הבא, זאת בהתאם לתוצאה כמובן.

הירוקים יכולים להיות מעודדים מהעובדה שהגרמנים יגיעו למשחק בסגל חסר מאוד. מלבד כריסטופר טרימל וסריק טויכרט המורחקים והחלוץ קווין בירנס שמתאושש מקורונה, בגרמניה מדווחים שגם טימו באומגרטל החולה בספק אחרי שהחמיץ את האימון המסכם. באומגרטל אמנם יגיע לישראל אך לא צפוי לקחת חלק בהתמודדות. מי שכן כשיר בסופו של דבר הוא פול יקל, שהתגבר על הפציעה ולקח חלק באימון האחרון לפני היציאה של הקבוצה לישראל. בעקבות החיסורים של אוניון, בגרמניה טוענים שמספר שחקנים צעירים צפויים לקבל הזדמנות על כר הדשא, ביניהם הכישרונות לורנז דל (6 דקות בלבד עד עתה בקבוצה הבוגרת) ופאביו שניידר (טרם שיחק בבוגרת) בני ה-19, כשגם השוער יאניק סטיין בן ה-17 נשקל להרכב.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תצליח להפתיע? בכר/מאור אלקסלסי

אם החיסורים לא מספיקים, המנהל המקצועי אוליבר רונרט הביע את חששו מהבירוקרטיה בישראל ואמר בריאיון בגרמניה שהוא עדיין לא יודע אם השחקנים הלא-מחוסנים יוכלו להגיע ארצה: "זה טירוף אחד גדול מה שקורה. נצטרך להגיע מוקדם לטיסה לישראל, הטיסה עצמה ארוכה ואחר כך עלינו לעבור בשדה התעופה בישראל בדיקות קורונה לפני שנוכל להמשיך לנסיעה של שעתיים לחיפה. זה לא תענוג גדול".

כידוע, אוניון ברלין ערב המחזור החמישי בקונפרנס ליג מדורגת במקום הרביעי והאחרון, כשהנקודות היחידות שצברה היו בניצחון על מכבי חיפה בסוף חודש ספטמבר. עם זאת, הקבוצה עדיין יכולה להעפיל שלב אם תנצח בחיפה ובמחזור הסיום גם את סלביה פראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully