וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא עזבת": ביום השנה למותו, עולם הכדורגל זוכר את מראדונה

הקבוצות בארגנטינה, נאפולי, חברו לקבוצה לשעבר וגם מסי: המחוות, הסרטונים והודעות ההנצחה למספר 10 האגדי, במלאת 365 ימים ללכתו

כתבתו של שרון דוידוביץ' על דייגו מראדונה/ספורט1

עולם הכדורגל מציין היום (חמישי) שנה למותו המצער של מי שנחשב בעיני רבים לגדול השחקנים בהיסטוריה, דייגו ארמנדו מראדונה. אמנם מאז לכתו תפסו את הכותרות בעיקר הרשלנות הרפואית לכאורה של אלה שטיפלו בימיו האחרונים, או הסקנדלים הרבים בהם היה מעורב הכדורגלן האגדי, אולם ביום שכזה הענף כולו שם שוב בפוקוס את המורשת האדירה שהשאיר אחריו מספר 10 ומוקיר אותו בהומאז'ים ובמילות הנצחה.

המחווה של אינדפנדיינטה ובוקה לזכר מראדונה

אחת הקבוצות שהכי מזוהות עם מראדונה וזו שאותה הוא אהד, בוקה ג'וניורס, שיחקה הלילה נגד אינדפנדיינטה במסגרת הליגה הארגנטינית ולפני תחילת המשחק הקבוצות נעמדו זו לצד זו כך שהשחקנים יצרו מספר 10 על כר הדשא. בנוסף, בוקה פרסמה סרטון לכבוד מראדונה עם הכיתוב: "מעולם לא עזבת. אתה בלב של כל אחד מהאוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גם קבוצות אחרות בארגנטינה הקדישו מסרים לזכרו של דייגו. חימנסיה לה פלאטה, אותה הוא אימן בשנה האחרונה בחייו, שיתפה גם היא סרטון שלו עם הכותרת: "אנחנו מתגעגעים אליך מאוד". גם ניואלס אולד בויס הביעה געגועים, בעוד לאנוס, המועדון מהעיר בה נולד מראדונה, כתב לצד תמונה שלו: "כבר שנה בלעדיך. בלתי אפשרי לא לחשוב עליך ולא להתגעגע אליך. במקום שראה אותך נולד אתה תחיה לנצח".

גם בנאפולי מראדונה יחיה לנצח

כמובן שגם מחוץ למולדתו של שחקן העבר מציינים את המועד המיוחד, כאשר נאפולי בינתיים עשתה זאת עם תמונה שלו מהימים בהם כיכב במדיה והדגישה שגם מבחינתה, דייגו יחיה לנצח. מי שריגש במיוחד היה בלם העבר של הפרטנופיי, צ'ירו פרארה, ששיתף פעולה עם מראדונה בימי הזוהר של נאפולי. פרארה צילם את עצמו אתמול כשהוא מדבר למצלמה ומדמה שיחה עם חברו לקבוצה לשעבר, שבה הוא מספר לו כיצד קיבל העולם את הבשורה על לכתו, או את ההודעה על כך שהאצטדיון הביתי של הקבוצה עבר להיקרא על שמו.

ליאונל מסי ברצלונה מקדיש גול לזכרו של דייגו מראדונה. רויטרס
מסי מקדיש שער למראדונה במשחק הראשון אחרי מותו/רויטרס

גם ליאונל מסי נזכר השבוע במראדונה, במסגרת ריאיון שהעניק ל"מארקה" בספרד: "זה נראה לא אמיתי שכבר עברה שנה, ומרגיש כאילו מישהו כיוון לזה שדווקא אחרי שהוא עזב אותנו, ארגנטינה שוב חזרה להיות אלופה. למען האמת זו תחושה מוזרה, קשה לעכל. אתה עדיין חושב שמתישהו תראה אותו בטלוויזיה, באיזשהו ריאיון, מביע את דעתו על משהו. עבר כל כך הרבה זמן וזה נראה כמו אתמול. תמיד יישארו בי הזיכרונות הטובים ביותר שזכיתי לצבור ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully