וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קטינה במיטה: סרטון של מראדונה מזעזע את ארגנטינה

אחרי שחשפה כי כדורגלן העבר גרר אותה לסמים כשהייתה בת 16, מאוויס אלברס הגישה תביעה על סחר וניצול ובארגנטינה פורסם וידאו של השניים ביחד: "החזיקו אותי שלושה חודשים במלון ולא נתנו לי לצאת לבד", סיפרה

כשבועיים לאחר היחשפות הרומן בין דייגו מראדונה לקטינה קובנית בתחילת שנות ה-2000, בארגנטינה פורסם בימים האחרונים תיעוד של כדורגלן העבר ביחד עם מאוויס אלברס, בת הזוג הסודית שלו, לאחר שהאחרונה הגישה תביעה בארגנטינה וטענה כי נפלה קורבן לסחר וניצול.

אתר "Infobae" חשף סרטון שבו מופיעים מראדונה, אלברס ומקורביו של השחקן בסיטואציות שונות. הקובנית, אז בת 16 בלבד, נצפתה בזמן שמראדונה צילם אותה, למורת רוחה, כאשר בקטע אחר השניים שרים קריוקי ביחד וישנו גם חלק שבו הם שוכבים זה לצד זה במיטה, כשברקע נשמע שדרן של משחק כדורגל.

במסגרת כתב התביעה, אלברס סיפרה כי ב-2001 היא נלקחה בטיסה מהוואנה לבואנוס איירס והוחזקה בבית מלון במשך שלושה חודשים, אשר במהלכם הופעל עליה לחץ לעבור ניתוח להגדלת חזה וזאת ללא אישור מהוריה. המאהבת הסודית של מראדונה העידה כי במשך השהות שלה בארגנטינה, היא הורשתה לצאת אך ורק לקניות ולביקור בגן החיות, תמיד לצד מלווה: "לא הרשו לי לצאת החוצה לבד. תמיד השגיחו עליי אנשים". אלברס הסבירה כי שמרה את הסוד על הרומן בינה לכדורגלן במשך 20 שנה כיוון שפחדה מתגובת המשטר הקובני כלפי משפחתה.

צפו בסרטון: תיעוד אינטימי של מראדונה עם מאוויס אלברס

כזכור, בסוף החודש שעבר, אלברס גילתה בראיון לתחנת טלוויזיה ממיאמי את היחסים שלה עם מראדונה בזמן שכדורגלן העבר שהה בקובה לטובת גמילה מסמים, וסיפרה כיצד הוא גרר אותה לשימוש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully