וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזיון תעתועים: נבואת דודתו של ג'וניור מסיאס התגשמה ובגדול

כשהיה צעיר דודתו של הברזילאי חלמה שישחק באירופה, מה שמבחינת המשפחה הפך לסוג של חיזיון והתגלות ברגע שהצליח לעשות את זה. שער הניצחון שכבש עבור מילאן נגד אתלטיקו מדריד כבר היה מעבר לכל דימיון

תקציר: רומא - מילאן 2:1/ספורט1

ג'וניר מסיאס בן ה-30 הפך אתמול (רביעי) לגיבור הגדול של מילאן כשכבש שער בדקה ה-87 וסידר לה 0:1 מול אתלטיקו מדריד, שהשאיר לה סיכוי לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות. בכך השלים את אחד מסיפורי הסינדרלה המדהימים שראינו בכדורגל העולמי בשנים האחרונות.

שחקן מילאן, ג'וניור מסיאס. David Lidstrom, GettyImages
איזה רגע ענק. מסיאס חוגג מול אתלטיקו/GettyImages, David Lidstrom

רק לפני שמונה שנים היגר ג'וניור מסיאס מבלו הוריזונטה בברזיל לטורינו שבאיטליה כי אחיו חי שם. הוא הגיע לאיטליה אחרי שלא שיחק מעולם כדורגל מקצועני וגם לא הגיע כדי לעסוק בכך. הוא הגיע לאיטליה והחל לעבוד כשליח וסוכן מכירות בעסק מכשירי אלקטרוניקה במשך ארבע שנים בטורינו כשבמקביל הוא משחק בצורה חובבנית בקבוצה מהעיר שמייצגת בכלל את הקהילה הפרואנית.

רק ב-2015 וכשהוא כבר בן 24 החל מסיאס לשחק כדורגל ברמה חובבנית, בקסאלה, לאחר מכן עבר לקיירי, גוצאנו ולמילאן הגיע רק בתחילת העונה כמושאל מקרוטונה, בה שיחק במשך שתי עונות ואפילו כבש תשעה שערי ליגה בעונה שעברה כשהוא יורד עם קבוצתו אל ליגת המשנה. העונה הוא רשם רק 49 דקות משחק בליגה ולא שותף בליגת האלופות עד אתמול.

מסיאס שיחק באקדמיה של קרוזיירו, אבל לא הצליח לעשות את המעבר אל הקבוצה הבוגרת ולכן עזב את ברזיל והגיע לאיטליה. בזמן ששיחק בקבוצה של הקהילה הפרואנית בטורינו הוא הצליח להרשים את אציו רוסי, שהתנדב בקבוצת הפליטים וגילה אותו. רוסי, ששיחק בטורינו בשנות ה-80' ואימן את טרביזו, היה זה שהביא את את הברזילאי לקסאלה איתו כשמונה למאמן הקבוצה. מסיאס כבש 21 שערים ב-32 משחקי ליגה והיה חלק משמעותי בעלייה של הקבוצה לליגה הרביעית. משם הוא כבר התגלגל במעלה הפירמידה של הכדורגל האיטלקי.

עוד בוואלה!

משליח למשיח: סיפורו המופלא של ג'וניור מסיאס מרגש את איטליה

לכתבה המלאה
ג'וניור מסיאס במדי קרוטונה. Maurizio Lagana, GettyImages
"האמונה חשובה לי מאוד וכנוצרי אוונגלי זה נס אמיתי מבחינתי". מסיאס/GettyImages, Maurizio Lagana

"זו הייתה חוויה נהדרת, אתה מגיע למועדון כזה גדול עם מתקנים כאלה ומרכז ספורט כזה ואתה זוכה לעבוד תחת מאמן כזה ועם זלאטן, זה היה תענוג", סיפר הקיצוני הימני שיכול לתפקד גם כחלוץ אחרי השבועות הראשונים במילאן, "אני חושב כל הזמן על הכדורגלנים הברזילאים ששיחקו כאן ועשו היסטוריה, הם שינו את הכדורגל. יש פה אנשים כמו המנהל המקצועי פאולו מלדיני שהוא אגדה. הייתי צופה במילאן בטלוויזיה וזה היה מרגש".

הברזילאי סיפר על הקשר המיוחד שלו עם הוריו, שנשארו בברזיל ואמר: "ההורים שלי הם החשוב ביותר בחיי. אני גאה בצורה בה הם לימדו אותי לעשות דברים. אבא שלי מעולם לא שם לי שום דבר בידיים, הוא אמר לי: אם אתה רוצה את זה, לך ותשיג את זה. הוא לימד אותי איך לחיות. בזכותו אני יכול לעשות כל דבר, אני יודע לבנות ולהשתמש בלבנים, אני מבין באלקטרוניקה, הכול. ההורים שלי שמחו מאוד כשחתמתי במילאן. זה מה שהם רצו. אמא שלי היא דתייה מאוד, אוונגליסטית, ואחותה פעם התפללה על זה שאני אגיע לשחק באירופה ומאז היא אמרה לי את זה והאמינה בזה. בנקודה מסוימת חשבתי שאלוהים שינה את התכניות שלי ועכשיו אני צריך לעשות משהו אחר. אמא שלי מאושרת כי זו ההוכחה שאלוהים קיים. היא אמרה את זה כשהייתי בן 19 או 18. האמונה חשובה לי מאוד וכנוצרי אוונגלי זה נס אמיתי מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully