וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "הגעתי למקום שאני בשל ומוכן לספר על התחושות שלי"

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 10:20

נבחרת ישראל תפתח בחמישי (19:00) את מוקדמות המונדובאסקט נגד פולין, הפורורד סיפר על ההחלטה לספר על התקפי החרדה שלו. על הסיכוי לעלות לאליפות העולם: "יש לנו סגל שמוכן, אנחנו יכולים לעשות את זה"

גיא גודס מוצג כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל תפתח מחר (חמישי, 19:00) את מוקדמות מונדובאסקט 2023 במשחק ביתי בדרייב אין נגד נבחרת פולין, כשרק מחר תשלים הנבחרת את ההכנות שלה לקראת ההתמודדות. היום בשעות הערב תיערך הישיבה הטכנית בין נציגי הנבחרות ובו יציגו בנבחרת את הסגל הסופי להתמודדות מבין 14 השחקנים שמתאמנים, אחרי שאתמול נופו נתנאל ארצי, נועם דוברת ועמית גרשון.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס עם עוזריו נדב זילברשטיין, דרור כהן. דני מרון
הנה זה מתחיל. מאמני הנבחרת/דני מרון

בין השחקנים המשמעותיים בסגל נמצא תומר גינת, שחקנה של מטרופוליטן לבלואה הצרפתית. "אני הכי שמח בעולם לחזור לביקור קצר. לבוא לנבחרת ישראל זה תמיד כיף, לעשות רענון מהעונה, לפגוש את החברים, את כל הקהל שיהיה ביום חמישי, תמיד נהנה להגיע לנבחרת. הנבחרת היא דבר מיוחד ששונה מהקבוצה שאתה משחק בה, אתה בא לשחק בשביל המדינה שלך, אנחנו רוצים לנצח ולייצג את המדינה בכבוד", סיפר גינת השבוע והתייחס למשימה הקרובה של הנבחרת כשברקע בקיץ היורובאסקט הראשון שלו, "בגלל שהרבה זמן לא היה טורניר גדול, בגלל שהרבה זמן לא היה טורניר גדול, אנחנו לא במחשבה עליו. אנחנו לא מכירים את זה. אנחנו מרוכזים במשחקים שיש לנו השבוע, כשיגיע היורובאסקט, נדע להתכונן אליו בהתאם. כרגע יש לנו מוקדמות אליפות העולם ונרצה לסיים את השבוע הזה בצורה מוצלחת".

הפורוורד, ביחד עם גל מקל וים מדר, מייצג את החיזוק שמקבלת הנבחרת משחקנים שמשחקים באירופה, לצד שחקני מכבי תל אביב שחלקם ישחקו כבר מחר. "הרמה שאני משחק בה בשנה וחצי האחרונות היא גבוהה יותר ממה שהייתי רגיל, זה שיפר אותי ברמה ההתקפית וההגנתית ובהבנה של המשחק ואני מגיע מוכן. השחקנים של מכבי תל אביב הם שחקנים מצוינים ויכולים לעזור לנו, אני שמח שהם יהיו חלק, חלקם במשחק הראשון וחלקם במשחק השני. זה מאמץ קבוצתי ונצטרך לעשות עבודה טובה ביחד".

עוד בוואלה!

ארצי, דוברת וגרשון נופו מסגל נבחרת ישראל לקראת פולין

לכתבה המלאה
תומר גינת, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
"זה היה צעד חשוב בשבילי ובשביל אחרים שמתמודדים עם אותו דבר". גינת/דני מרון

מחר תפגוש ישראל את נבחרת פולין, אותה פגשה מספר פעמים בשנים האחרונות, וגינת התייחס למאצ'אפ עם היריבה והסיכוי של הנבחרת להגיע לאליפות העולם, "אנחנו מכירים את הפולנים טוב, שיחקנו נגדם בפברואר האחרון. גבוהים גדולים, פחות אתלטיים מנבחרות אחרות. אגרסיביים מאוד, הם רוצים לפתוח את הטורניר הזה טוב כמונו. אנחנו יותר מוכנים הפעם. בשלוש-ארבע שנים מאז שעברנו שינוי, אנחנו רואים שיפור ושינוי מחלון לחלון. היו משחקים שברחו לנו מהידיים, יש לנו סגל שמוכן וצוות חדש, אנחנו יכולים לעשות את זה וצריכים לשים את זה כמטרה שלנו. להתחיל את השבוע עם שני ניצחונות זה חשוב".

קפטן הפועל תל אביב לשעבר עלה לכותרות השבוע כשבחר בבוקר אימון הפתיחה של הנבחרת לספר על התקפי החרדה שעבר עם העזיבה לצרפת, ההתמודדות שלו עם הקשיים הללו והעזרה שקיבל מאסי עזר. הוא סיפר על ההחלטה לפרסם זאת: "לא תכננתי ספציפית לעשות את זה בגלל הנבחרת או משהו כזה. הגעתי לאיזשהו מקום עם עצמי שאני בשל ומוכן לשתף את התחושות שלי, וזה היה צעד חשוב בשבילי ובשביל אחרים שמתמודדים עם אותו דבר. אני שמח שעשיתי את זה, אני כרגע מרוכז כל כולי בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully