וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת חושף: סבלתי מהתקפי חרדה, אסי עזר הציל אותי

פורוורד לבלואה ונבחרת ישראל בחשיפה נדירה על הקשיים הנפשיים שלו מאז המעבר לצרפת: "כלום לא הכין אותי למה שאני הולך לעבור. אסי עזר הוציא אותי מזה. היום כבר יש לי את הכלים להתמודד"

תקציר: לבלואה מטרופוליטנס - טרנטו 80:93/ספורט1

בוקר אחרי ניצחון נוסף עם לבלואה מטרופוליטנס, הפעם על וילרבאן החזקה, ורגע לפני שהוא מצטרף לאימוני נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד פולין ואסטוניה במוקדמות גביע העולם, תומר גינת נחשף היום (שני) כפי שלא עשה זאת מעולם ושיתף באמצעות הטוויטר על ההתמודדות שלו עם התקפי חרדה מאז המעבר שלו מהפועל תל אביב לליגה הצרפתית בשנה שעברה.

גינת סיפר: "לפני קצת יותר משנה, ארזנו נועה ואני את החיים (והכלבים) שלנו, ויצאנו להרפתקאה בפריז. יצאנו להגשים חלום שחלמתי כל החיים, לשחק כדורסל ולעשות את הדבר שאני הכי אוהב לעשות בעולם - ברמות הגבוהות. אבל אף אחד לא הכין אותי למה שאני הולך לעבור בתקופה הזאת. אני זוכר כשישבנו בגייט ממש לפני הטיסה, הרגשתי איך כל העולם מתהפך עליי ושאלתי את עצמי 'למה?'".

"היינו אחרי ארבע שנים מדהימות בתל אביב, קרוב לכל החברים שלנו, חיים את החיים הכי טובים שיכלנו לבקש, אני הייתי הקפטן של הפועל תל אביב. היינו מאושרים. לא הבנתי למה אנחנו עושים את זה לעצמנו, לא הצלחתי לראות את הטוב", המשיך הכדורסלן. "באותו רגע כל מה שיכולתי לראות אלו הדברים שאני אפספס: החברים שימשיכו להיפגש כל יום בלעדיי, המשפחה שתעשה ארוחות שישי וחגים בלעדיי, החיים בארץ שימשיכו להתנהל כרגיל, רק שאני רחוק".

גינת המשיך: "הייתי גמור, ראיתי שחור ואחרי שהצלחתי לזהות שאני חווה התקף חרדה קשה, אזרתי אומץ ושלחתי הודעה לאסי עזר, ידעתי שהוא עבר הרבה עם חרדה בחייו ואחרי היכרות קלה בינינו כמה שבועות קודם לכן החלטתי שאולי הוא יכול לעזור לי. אחרי הכל, הוא לא באמת מכיר אותי ואני עדיין לא הייתי מוכן לחשוף את ההתמודדות שלי עם החרדה לאנשים שכן מכירים אותי. אסי הבין מיד, כתב לי לדבר איתו שוב מיד בנחיתה. לאחר מכן הוא התקשר אלי בשיחות וידאו כמעט כל יום, בדק שאני בסדר כל שעה ובגדול - הוציא אותי מזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אורחים בסוכה - אסי עזר. אבי כהן
גינת: "אסי התקשר אלי בשיחות וידאו כמעט כל יום, בדק שאני בסדר כל שעה ובגדול - הוציא אותי מזה"/אבי כהן

הפורוורד הוסיף: "מאז אני ממשיך לחוות התקפי חרדה קטנים או גדולים מפעם לפעם אבל היום כבר יש לי את הכלים להתמודד עם זה. אני עושה מדיטציה, מתרגל נשימות, מדבר על מה שאני מרגיש עם נועה, נעזר בטיפול מקצועי אצל פסיכולוגית ובעיקר לא מפחד לשתף את הקרובים אליי ועכשיו את כולכם. כשאני מסתכל אחורה על התקופה הזאת, אני אומר תודה. בחיים לא עברתי חוויה כל כך מעצימה כמו שעברתי בשנה הזאת. בהרבה רגעים הרגשתי שאני לא מסוגל לעבור את זה, וגיליתי אחרת".

גינת סיכם: "זה היה האתגר הגדול ביותר שעברתי בקריירה שלי ובחיים שלי, ואני הכי שמח בעולם שעברתי אותו. ברור לי שהחרדה, שהעבירה אותי כמה שיעורים על עצמי, תמשיך להיות חלק ממני אבל היום אני כבר מוכן הרבה יותר ומפחד הרבה פחות. בתמונה בציוץ הראשון, רגע לפני ההמראה עם חיוך מזויף היטב. תעשו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully