וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של משה חוגג הוארך בשמונה ימים נוספים

24.11.2021 / 12:19

בית המשפט אישר את הארכת המעצר של בעלי בית"ר ירושלים, נציגיו טוענים: "הוא משתף פעולה עם החקירה, ונתמך על ידי רעייתו". במשטרה הבהירו: בשבועות הקרובים ייחקרו עשרות אנשים נוספים

בווידאו: דיון הארכת מעצר בפרשת המשחק הגדול/מערכת וואלה!

מעצרו של משה חוגג הוארך היום (רביעי) בשמונה ימים נוספים. היום בצהריים נערך הדיון על הארכת המעצר של בעלי בית"ר ירושלים, ששרוי במעצר כשבעה ימים, וכאמור, הוא הוארך עד יום רביעי הבא, 1 בדצמבר. במשטרה מדברים על חקירה סבוכה ומורכבת, שמצריכה הארכת מעצר נוספת של חוגג ושל גורמים נוספים במספר שבועות. במשטרה דרשו הארכה של 10 ימים, אך הצדדים התפשרו על שבעה. בא כוחו של חוגג, משה מזור, ביקש שהדיון יתקיים שלא בנוכחותו, בשל ההד התקשורתי. השופט טל ענר אישר ואמר: "העניין הציבורי והתקשורתי ברור, יחד עם זאת יש לו זכות שלא להופיע".

נציגיו של משה חוגג: "אנו בטוחים שבסיומה של החקירה תוכח חפותו של מרשנו ולפיכך ועל מנת לאפשר למשטרה להגיע לחקר האמת הסכמנו לבקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים נוספים. משה חוגג משתף פעולה באופן מלא עם חוקריו בטוח בחפותו ונתמך על ידי רעייתו ובני משפחתו. בימים האחרונים אנו עדים להמשך פרסומים שקריים שמקורם בבעלי אינטרסים ואנו ממליצים לתת למשטרה לסיים את עבודתה לפני חריצת דינו של מרשנו".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים/דני מרון

יש לציין כי בתחילת השבוע הוארך מעצרם של שניים מקרובי משפחתו של חוגג בשבעה ימים נוספים. העובדה כי נחתם הסכם מול עד מדינה אמורה להקל על עבודת המשטרה, אך בשלב זה הבהירו במשטרה כי בשבועות הקרובים ייחקרו עשרות אנשים נוספים.

חוגג הודיע כבר לפני כחודשיים כי הוא מתנתק מבית"ר ירושלים והעביר את הסמכויות לידי הנאמן יצחק יונגר, שינסה לאזן את הוצאות הקבוצה ולמצוא רוכש. בשלב הזה אין רוכש המעוניין לשלם את הסכומים הנדרשים, כאשר כבר בינואר הקרוב תיאלץ הקבוצה למכור או לשחרר שחקנים על מנת לאזן את התקציב.

עוד בוואלה!

משה חוגג, הסוכן והדוגמניות: "נכנס לחדר של הדוגמנית וניסה לכפות עצמו עליה"

לכתבה המלאה
בווידאו: פרומו לתחקיר חדשות 13, על הקשר בין סוכן הדגמניות עמרי יערי למשה חוגג/צילום: חדשות 13

במסגרת פרשת "המשחק הגדול" - חוגג, יזם בתחום מטבעות הקריפטו, חשוד בהונאה בגובה עשרות מיליוני שקלים וכן בעבירות מין. יחד עם חוגג נעצרו במסגרת הפרשה שבעה חשודים נוספים, בהם אנשי עסקים, בתום חקירה סמויה של יחידת להב 433. הם נעצרו בחשד להונאה של משקיעים במיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. חוגג מכחיש בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאליים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה, שנמשכה כמה חודשים, העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

במשטרה מעריכים כי התיק יבשיל לכדי כתב אישום. בנוגע לעבירות המין, לא ידוע כרגע על מתלוננות שמוכנות להעיד בנושא, אך גם כאן במשטרה פועלים על מנת לעבות את התיק.

בתחקיר של "חדשות 13 פורסם אתמול: חוגג ניצל דוגמניות, הטריד מינית - וכל זאת תוך טיוח של בעל סוכנות הדוגמנות ITM עמרי יערי, שעמד עמו בקשר עסקי הדוק. עוד נטען כי עובדת בסוכנות שביקשה תשובות בנושא, הושתקה והורחקה. בתחקיר התקיים ריאיון עם דניאל כהן, לשעבר מנהלת המחלקה הבינלאומית של הסוכנות. היא תיארה כיצד בעל סוכנות הדוגמנות יערי נהג לקיים קשרים עסקיים עם חוגג, במסגרתם דוגמניות מהסוכנות הצטרפו לבעלי בית"ר ירושלים בנסיעות ובאירועים שונים, על תקן "פקידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully