וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים בתמיכה לקמסו מארה, חשש מפציעת זריהן

22.11.2021 / 8:45

אחרי התקרית עם "לה פמיליה", השחקן חזר ארצה והתקבל עם שלט "אתה חלק מהמשפחה". הפציעה של זריהן מגבירה את הלחץ על רקע הלו"ז הקשה

שחקן בית"ר ירושלים קמסו מארה מתרגש מהתמיכה שקיבל באימון מהאוהדים/אינסטגרם

אחרי ששחקן בית"ר ירושלים קמסו מארה ספג קללות אלימות מאוהדים של הקבוצה בתקרית מכוערת, מספר אוהדים מקבוצת האוהדים "הרוב כבר לא דומם" נכנסו הלילה (בין ראשון לשני) למגרש האימונים בבית וגן ותלו שלט ענק לתמיכה בשחקן. בשלט נכתב: "Kamso Mara We got your back. You're part of the Beitar Jerusalem family".

כזכור, לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה ספג מארה קללות ואייומים ממספר אוהדם מארגון "לה פמיליה". לאחר מכן טס השחקן למשחקים של נבחרת גינאה. ביום חמישי שעבר נחת השחקן בארץ והיום כאמור חיכה לו השלט.

צפו בתגובה של מארה לשלט המפרגן באימון

שחקן בית"ר ירושלים קמסו מארה מתרגש מהתמיכה שקיבל באימון מהאוהדים/אינסטגרם
שלט תמיכה של אוהדי בית"ר ירושלים לשחקן הקבוצה קמסו מארה. באדיבות המצולמים
לא כולם לה פמיליה. אוהדי בית"ר/באדיבות המצולמים

בצד המקצועי, הפציעה של ניב זריהן לא נותנת שקט לצוות המקצועי, שגם כך סובל כבר תקופה ממכת פציעות והיעדרויות. במשחק האימון נגד נס ציונה ביום שישי מיכאל אוחנה היה אמור לקבל כמה דקות משחק, אך חש רגישות בשריר ונעדר, כאשר לא ברור מתי יעמוד לרשות הקבוצה. ז'וסואה מחיאס אמור להתחיל אימוני ריצה במהלך החודש הבא ולחזור בינואר.

עוד בוואלה!

חוגג שוב נחקר: "האנשים שהיו הכי קרובים אליו פתחו עליו"

לכתבה המלאה

במועדון מבינים כי המשחק נגד חדרה הוא משחק שבו הקבוצה חייבת לקחת 3 נקודות, בעיקר לאור העובדה שלאחר מכן הקבוצה תפגוש את סכנין בחוץ, מכבי תל אביב בבית, מכבי חיפה בחוץ והפועל באר שבע בטרנר. במועדון הודו אתמול: "יש לנו לוח משחקים קשה וגם צפוף בסגל עם הרבה בעיות, צריך להתרכז בחדרה ולנצח, אחרי זה נעשה חושבים קדימה".

חברי עמותת אחים לחיים הגיעו לאימון משותף עם שחקני בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"כולנו ביחד, תמיד": חברי עמותת אחים לחיים הגיעו לאימון משותף עם שחקני בית"ר/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אתמול שחקני הקבוצה התארגנו לערב מיוחד בו פגשו את חברי עמותת "אחים לחיים". המועדון בחר לציין יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל שצוין אתמול ברחבי ישראל בערב מיוחד עם העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully