וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג שוב נחקר: "האנשים שהיו הכי קרובים אליו פתחו עליו"

21.11.2021 / 8:04

בעלי בית"ר ירושלים נחקר גם במהלך הסופ"ש ועומת עם מסמכים ועדויות שנאספו נגדו: "הוא היה רגוע ובטוח שהם לא מסוגלים לפגוע בו". חוגג משתף פעולה ומאמין בחפותו, במשטרה מעריכים כי התיק יבשיל לכדי כתב אישום

בווידאו: חוקרי המשטרה במשרדי בית"ר ירושלים/צילום: רוני כנפו

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, נחקר גם בסוף השבוע האחרון ועומת עם מסמכים ועדויות שנאספו נגדו. חוגג משתף פעולה עם חוקריו ואף הבהיר כי מדובר באותם דברים שגורמים אינטרסנטיים ניסו להפיץ נגדו בעבר והתפוגגו. מעבר לכך, ישנה טענה כי חלק מהעצורים הנוספים כלל לא קשורים לאירועים ומעצרם הוא רק מתוך רצון לשבור אותם להודות בדברים שהם בכלל לא מבינים בהם.

בסביבתו של חוגג אמרו: "האנשים שהיו הכי קרובים אליו פתחו עליו, הזהרנו אותו בשנה האחרונה שזה יקרה, אבל הוא היה רגוע ובטוח שהם לא מסוגלים לפגוע בו". עוד הוסיפו מקורבי הבעלים: "הוא חזק ומשוכנע שייצא מהסיפור הזה, שום טענה שם לא מפתיעה אותו, הוא שמע את הטענות האלה מספיק פעמים בשנים האחרונות, הוא יילחם על חפותו".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
חוגג משתף פעולה עם החוקרים/דני מרון

האזינו: אופיר סער על פרשת מעצרו של משה חוגג

יחד עם זאת, במשטרה מעריכים כי התיק יבשיל לכדי כתב אישום, ואף צפויים לבקש הארכת מעצר נוספת לאחר שבעת הימים שניתנו. בנוגע לעבירות המין, לא ידוע כרגע על מתלוננות שמוכנות להעיד בנושא, אך גם כאן במשטרה עובדים על מנת לעבות את התיק, ואף טוענים כי לא בכל מקרה צריך מתלוננות, אם מצליחים להשיג מספיק עדויות מפלילות בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully