וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פדיחה של לאפורטה: "הקשר בין ברצלונה לחוגג היה תמוה מההתחלה"

בספרד מפנים אצבע מאשימה לנשיא אחרי ביטול ההסכם עם חברת Ownix. ביוון נושמים לרווחה: "אריס ניצלה משיתוף פעולה עם חוגג"

בווידאו: חוקרי המשטרה במשרדי בית"ר ירושלים/צילום: רוני כנפו

מעצרו של משה חוגג בפרשת "המשחק הגדול" מעוררת הדים גם בקבוצות כדורגל בחו"ל שעמדו איתו בקשר. אחת מהן היא ברצלונה, שהודיעה אתמול (חמישי) על ביטול ההסכם העסקי עם חברת השיווק Ownix בשל קשריה עם בעלי בית"ר.

"ברצלונה מודיעה בזאת כי החל מרגע זה היא חדלה מכל שיתוף פעולה עסקי עם חברת Ownix, זאת בשל מידע שהגיע לאזנינו במהלך היום שעומד נגד הערכים שהמועדון רוצה לקדם", נכתב בהודעה הרשמית שעלתה באתר הרשמי של ברצלונה וחשבונות המועדון ברשת החברתית.

בחברה מיהרו להתנער מאיש העסקים הישראלי והמעשים המיוחסים לו, אך זה לא מנע מהמועדון הקטלאני לחזור בו מהסכם השיתוף שחתם עם החברה רק בתחילת החודש הנוכחי.

כעת מפנים בקטלוניה אצבע מאשימה כלפי הנשיא ז'ואן לאפורטה, שקישר בין המועדון לחברת השיווק. באחד האתרים מנו רשימה של 10 "פדיחות" של הנשיא מאז החל את הקדנציה השנייה שלו במועדון, ולצד הפרידה מליאו מסי וחוסר הבהירות בהגדרת תפקידו של ג'ורדי קרויף, נתנו לפרשייה אחרונה במעורבותו של משה חוגג מקום "נכבד" ברשימה.

"הצעד השנוי במחלוקת האחרון סביב קשריו של לאפורטה ל-Ownix מסתמן כבעייתי מאוד. הקשר בין משה חוגג ללאפורטה פתח לחברה את הדלת לברצלונה, אבל זה היה מהלך תמוה מלכתחילה. לאפורטה העדיף חברה קטנה של החבר שלו, למרות שהיה לה מעט מאוד ניסיון בתחום. הוא גם התעלם מנורות האזהרה ומההמלצות שנתנו לו מסביב. אם לאפורטה היה מכבד את הקוד האתי של המועדון, הוא לא היה חותם על ההסכם הזה מלכתחילה. זו הייתה טעות".

גם ביוון התייחסו בהרחבה למעצר של חוגג, בין היתר בשל קשריו לבעלי אריס סלוניקי תאודורוס קאריפידיס. קאריפידיס נחשב למקורב לחוגג, ובאוקטובר שנה שעברה השניים אף נפגשו באתונה ושוחחו על האפשרות לשיתוף פעולה בין הקבוצות. באתר SDNA ציינו הבוקר ש"קארפידיס היה מקורב מאוד לחוגג" והוסיפו ש"אריס ניצלה משיתוף פעולה איתו בשנת 2020". כמו כן, לטענת האתר בין קארפידיס לחוגג היו גם קשרים עסקיים מחוץ לעולם הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully