וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת המשחק החריגה? הפועל באר שבע לא פוחדת

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 11:00

הקבוצה מתכוננת לחזרה לליגה ולשעה הלא השגרתית בקרית שמונה בשבת (15:00, ספורט4), ותערוך אימוני צהריים. שביעות רצון מהתחרות הפנימית בסגל, רוני לוי לא מתכונן לשנות מערך, ספורי ממשיך לבלוט, הערכה שהפציעה של יחזקאל אינה חמורה

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

אחרי משחק האימון החד צדדי אתמול (שלישי) מול מ.ס. דימונה (0:8), ינוחו היום שחקני הפועל באר שבע ומחר יקיימו אימון בשעת המשחק החריגה בשבת בקרית שמונה. משחק החזרה לליגה אחרי פגרה של שלושה שבועות ייערך בשבת בשעה 15:00 (שידור ישיר בספורט4) בין קרית שמונה להפועל באר שבע ובמועדון הדרומי רוצים להתרגל לשעה הלא שגרתית ולקיים אימון מחר בצהריים.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
לשמור על הפסגה. לוי/דני מרון

אף שפתח אתמול במשחק האימון שהסתיים בניצחון 0:8 עם שלושה בלמים (מיגל ויטור, איתן טיבי ואיאד אבו עביד), לא מתכוון רוני לוי לעלות כך גם בשבת ונראה שהוא ימשיך לשחק עם ויטור וחאתם עבד אלחמיד במרכז ההגנה. למרות שאין מה לקחת מהמשחק מול דימונה מכיוון שהיריבה היתה חלשה מאוד, בהפועל באר שבע עדיין מאמינים שהתחרות בין השחקנים על חולצת ההרכב מייצרת אווירה חיובית ורצון של כל אחד לתפוס מקום. מי שממשיך להפגין יכולת גבוהה הוא רמזי ספורי שבלט גם אתמול.

בקבוצה מקווים שהפציעה עליה התלונן אתמול שגיב יחזקאל אינה חמורה ומחר הוא יוכל לשוב להתאמן. "זה טבעי שאחרי חזרה מהיעדרות כל כך ארוכה עקב פציעה, מרגישים דווקא כאבים במקום אחר ושגיב הרגיש את המפשעה וביקש מהר לצאת", אמרו הבוקר במועדון.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הביסה 0:8 את דימונה, יחזקאל התלונן על כאבים

לכתבה המלאה

הקבוצה תצא לבית מלון בצפון ביום שישי בערב ותקווה לחזור מקרית שמונה עם שלוש נקודות שישאירו אותה בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully