וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הביסה 0:8 את דימונה, יחזקאל התלונן על כאבים

עודכן לאחרונה: 23.11.2021 / 14:25

מוליכת ליגת העל לא התקשתה מול היריבה מליגה א' ונהנתה מצמדים של רוקאביציה ואנסה, אך שחקן הכנף ששיחק העונה 11 דקות בליגה ורק התאושש מפגיעה בשוק, סבל מכאבים במפשעה והוחלף

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

מוליכת טבלת ליגת העל, הפועל באר שבע, תשוב מפגרת הנבחרות והשזרוע כשתתארח בשבת אצל הפועל קרית שמונה (15:00 בספורט4), אבל עוד קודם לכן היא הביסה את מ.ס. דימונה מליגה א' דרום במשחק אימון שנערך הבוקר (שלישי).

רוני לוי רצה לאפשר לשחקניו להוריד את החלודה שייתכן שהצטברה בפגרה הארוכה וקיבל את מבוקשו ב-0:8 המוחץ על דימונה, במהלכו כמעט כל שחקני ההתקפה כבשו. ניקיטה רוקאביציה שחזר ממשחקי נבחרת אוסטרליה כבש פעמיים, צמד השלים גם יוג'ין אנסה ולחגיגת השערים הצטרפו גם רמזי ספורי, איתי שכטר, תומר יוספי ורותם חטואל.

עם זאת, שגיב יחזקאל שרק התאושש מפגיעה בשוק, בעקבותיה שיחק העונה 11 דקות בלבד במסגרת הליגה, עלה בפתיחת המחצית השנייה ונאלץ לנטוש את המשחק במהרה בעקבות כאבים במפשעה. במועדון החליטו להחליפו כדי לא לסכנו והוא ייבדק בקרוב, בתקווה שיוכל להיכלל בסגל בשבת בקרית שמונה.

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
התלונן על כאבים במפשעה והוחלף במהרה. שגיב יחזקאל/דני מרון

ספורי היה הראשון להבקיע כשכבר אחרי 13 דקות דייק מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד ברחבה בניסיון למנוע שער מדנילו אספרייה, רוקאביציה הכפיל את היתרון בחלוף תשע דקות מבישול של ספורי ובמחצית התוצאה הייתה 0:3, שוב מבישול של ספורי לרוקאביציה על סף הירידה להפסקה.

בדקה ה-51 הצטרף אנסה לחגיגה מבישול של רועי גורדנה ובדקה ה-60 נפסק פנדל נוסף לזכות הפועל באר שבע, לאחר שאיתי שכטר הופל ברחבה ובעצמו התכבד בבעיטה ובשער מ-11 מטר וקבע 0:5. תומר יוספי בבעיטה חופשית העלה את היתרון ל-0:6 בדקה ה-84, בדקה ה-87 גם חטואל הוכשל ברחבה והבקיע בפנדל ואת תוצאת המשחק חתם אנסה, שבתוספת הזמן נהנה מבישול של שכטר כדי לקבוע 0:8 בסיום.

רמזי ספורי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
0:8 לפני חזרת הליגה. ספורי ורוקאביציה/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הרכב הפועל באר שבע

ההרכב הפותח: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו בריירו, דוידה פטרוצ'י, רמזי ספורי, דנילו אספרייה, ניקיטה רוקאביציה.

ההרכב במחצית השנייה: ניב אליאסי, רותם חטואל, ליעד אביטבול, דוד קלטינס, יהונתן מלול, רועי גורדנה, תומר יוספי, דור מיכה, יוג'ין אנסה, שגיב יחזקאל, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully