וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא הנחילה למכבי הוד השרון הפסד ראשון העונה

האורחת יצאה עם ידה על העליונה אחרי 1:3 מרשים. מטה אשר נראתה נהדר לפני משחק העונה, הפועל רחובות הפסידה ומכבי אשדוד ניצחה בחוץ את הפועל ירושלים

ארבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) בליגת העל בכדורעף, כאשר במוקד מכבי הוד השרון נחלה הפסד ראשון העונה נגד הפועל כפר סבא. הפועל גליל מטה אשר עכו ניצחה את מ.ס. עיילבון, הפועל המעפיל עמק חפר/ מנשה רושמת ניצחון שני העונה על הפועל רחובות ואילו מכבי אשדוד הפתיעה בחוץ את הפועל ירושלים.

מכבי הוד השרון, כדורעף. אביטל אנגל, אתר רשמי
הדרמה הסתיימה בהפסד ראשון. הוד השרון מול כפר סבא/אתר רשמי, אביטל אנגל

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא 3:1 (25:18, 27:25, 17:25, 25:16)

משחק נהדר בהוד השרון הסתיים בהפסד ראשון העונה של המארחת. את המערכה הראשונה ניצחה האורחת, המארחת השוותה במערכה השנייה, והמערכה השלישית הוכרעה אחרי מלחמה של ממש רק בנקודות האחרונות על ידי שחקני כפר סבא המנוסים. האורחים פתחו את המערכה הרביעית בסערה, ראו את היריבה מצמצמת אך הגדילו את הפער עד לניצחון במשחק כולו.

הפועל גליל מטה אשר/עכו - מ.ס עיילבון 0:3 (16:25, 12:25, 12:25)

המארחת המשיכה בפתיחת העונה המצוינת עם ניצחון קליל במיוחד. הניצחון לא הוטל בספק לאורך כל ההתמודדות והמארחת נראית מוכנה לקרב על הפסגה במחזור הבא מול מכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

כדורעף: ניצחונות להפועל כפר סבא ומכבי תל אביב בגביע האתגר

לכתבה המלאה

הפועל המעפיל עמק חפר/מנשה- הפועל רחובות 1:3 (16:25,25:19,26:28,19:25)

הקבוצה מרחובות היוותה אתגר, אך בסופו של דבר המארחת יצאה עם ידה על העליונה. המעפיל שמטו את המערכה השנייה, ניצחו בקושי רב את המערכה השלישית ושייטו בדרך לניצחון במשחק כולו מערכה רביעית מצוינת.

הפועל ירושלים - מכבי אשדוד 3:1 (27:25, 25:21, 25:21, 24:26)

מכבי אשדוד הפתיעה את הפועל ירושלים והנחילה לה הפסד שלישי העונה. המארחת דווקא החלה טוב עם ניצחון במערכה הראשונה, אך במערכה השנייה אשדוד התאוששה והשוותה. המערכה השלישית הייתה דומה, אך המערכה הרביעית הציגה סיפור אחר לגמרי. היתרון עבר מצד לצד וירושלים החמיצה נקודת מערכה ביתרון 24:25, ואשדוד ניצלה זאת עד תום בדרך לזכייה במערכה ובמשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully