וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות להפועל כפר סבא ומכבי תל אביב בגביע האתגר

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 22:56

קבוצת הנשים מהשרון גברה 0:3 בבית על לובליאנה, בגברים הצהובים הכניעו בתוצאה זהה את פרנו האסטונית

ימים טובים עוברים על הכדורעף הישראלי. הערב (חמישי) מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את פרנו האסטונית במסגרת שלב 1/64 ונראית מוכנה למשחק הגומלין שיתקיים מחר, במקביל למשחק הגברים התמודדה הערב הפועל כ"ס נשים בהיכל הספורט אריק אינשטיין מול לולבליאנה מסלובקיה, הירוקות משחקת נהדר ומנצחת 3:0, הגומלין ביום רביעי הבא בלובליאנה, ניצחון במשחק הגומלין יעלה את הכפרסבאיות לשלב 16 האחרונות. במשחק היה ח"כ סימון דוידסון, יו"ר ועדת המשנה לספורט בכנסת ישראל, שבימים אלה פועל רבות למען הכדורעף בכל הקשור לנושא אמות המידה התקציביות.

הפועל כפר סבא - לובליאנה 0:3 (18:25, 20:25, 17:25)

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא עשתה צעד משמעותי להעפלה לשמינית הגמר. הגומלין ייערך ביום רביעי הבא בסלובניה. המארחת, בעידוד מאות אוהדים שיצרו אווירה ססגונית באולם "אריק איינשטיין", שלטה לאורך כל המשחק אחרי שידעה לנצל את הניסיון הרב של שחקניותיה מול קבוצה סלובנית צעירה. ההתקפה של כפר סבא היתה יציבה לאורך כל המשחק וניצלה שגיאות של הסלובניות ברגעים הקריטיים של המשחק.

הפועל כפר סבא פתחה חזק את המערכה הראשונה והובילה 4:9 ו-10:16. הסלובניות עוד עשו קולות של חזרה למשחק, אבל בסיום המערכה 18:25 לכפר סבא. במערכה השנייה הסלובניות הקשו יותר על הירוקות, אבל הניסיון של כפר סבא הכריע לקראת הסיום כשאנה ויליקי בהנחתה טובה קבעה 20:25. המערכה השלישית היתה במעמד צד אחד, כשכפר סבא הוליכה בבטחה 10:18 ו- 15:23 כששוב ויליקי בחסימה נהדרת הכריעה את המערכה 17:25 לכפר סבא.

חנה קוטורה בלטה בכפר סבא כשסיימה את המשחק עם 18 נק', אנה ויליקי סיימה עם 8 נק'; עמית קימל וג'ינה לופז סיימו עם 5 נק' כ"א.

ויליקי אמרה בסיום: "השגנו ניצחון חשוב מאוד, אבל הגומלין בסלובניה יהיה משחק הרבה יותר קשה. אפשר לעבור אותם ולעלות שלב באירופה, אבל למרות הניצחון יש לנו במה להשתפר. אנחנו צריכים לשמור יותר על יציבות במשחק". המאמן אלעד שפגט: "השגנו ניצחון חשוב, היינו מסודרים במשחק שבו היו לנו עליות וירידות. מצפה לנו שבוע קשה עם משחק ליגה בחיפה וגומלין בסלובניה".

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. מכבי תל אביב בכדורעף, אתר רשמי
ניצחון חלק באסטוניה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורעף

פרנו - מכבי תל אביב 3:0 (25:15, 25:15, 25:22)

מכבי תל אביב הציגה משחק מצוין עם התקפה נהדרת ועם לא מעט מהלכי הגנה מרשימים. הצהובים פתחו פער משמעותי כבר מתחילת המערכה הראשונה, אותה ניצחו בתוצאה 25:15. המערכה השנייה נפתחה ביחס שקול, אבל החל מאמצע המערכה המארחים פתחו שוב פער וניצחו באותה תוצאה. 25:15 ו-0:2 צהוב. המערכה השלישית היתה צמודה, אבל מכבי ידעה לפתוח פער לקראת סיום ולעלות ל-24:19. האסטונים תפסו מומנטום וצמצמו ל-24:22, אבל מכבי ידעה לסגור עניין, לנצח 25:22 ולרשום 3:0 מרשים במיוחד באסטוניה.

אנסינג סיים את המשחק עם 15 נקודות, סוקולב, פוויר וג'ייטי עם 9 ובצ'קלה עם 5. אייזנברג סיים עם 50% קבלה.

גל גלילי, מאמן מכבי תל אביב: "הגענו ממוקדים למשחק ושתי המערכות הראשונות שיחקנו טוב, בשלישית היתה נפילת מתח ונתנו לאסטונים לחזור למשחק, הם קבוצה אסרטיבית עם סרב חזק ונצטרך להגיע מחר מוכנים שוב כדי לסיים את העבודה ולעלות שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully