וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון תשחק ללא קהל עד תום החקירה, פאייה הגיש תביעה

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 16:50

הליגה הצרפתית סגרה את הפארק אולימפיק עד ה-8 בדצמבר בעקבות השלכת הבקבוק לעבר קשר מארסיי, שנעדר מאימון קבוצתו ויפנה לרופא כדי לבדוק את השלכות האירוע

תקציר: צרפת - קזחסטן 0:8/ספורט1

זה כבר הפך למנהג קבוע שבכל מחזור בליגה הצרפתית יש משחק אחד שמפוצץ. אמש (ראשון) זה קרה במפגש בין ליון למארסיי בעקבות בקבוק שנזרק מהיציע ופגע בדימיטרי פאייה, שנזקק לטיפול. היום הודיעה הנהלת הליגה באופן רשמי כי ועדת המשמעת שלה פתחה בחקירה של האירוע, כשאצטדיון הפארק אולימפיק יישאר סגור לקהל כאמצעי זהירות, עד שיוחלט על פסק דין סופי ב-8 בדצמבר.

בינתיים, פאייה נעדר הבוקר מאימון מארסיי וב-RMC דווח כי השחקן ייבדק על ידי רופא תעסוקתי כדי לבחון את ההשלכות הפיזיות והפסיכולוגיות של האירוע. כזכור, זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה פאייה מותקף במהלך משחק: המקרה הקודם אירע במשחק החוץ נגד ניס, שפוצץ אף הוא. עוד דווח כי השחקן הגיש תביעה ביחד עם קבוצתו.

פארק אולימפיק, אצטדיון הכדורגל של ליון. Julian Finney, GettyImages
יישאר סגור עד תום החקירה. אצטדיון הפארק אולימפיק/GettyImages, Julian Finney

המשטרה עדיין מחזיקה במעצר שני אוהדים שהיו מעורבים בתקיפת פאייה, ביניהם החשוד בהשלכות הבקבוק, כאשר התובע האזרחי בליון כבר פתח בחקירה נגדם.

באשר לעונשים האפשריים שעלולה לספוג ליון, ייתכן כי נקודה אחת או יותר תופחתנה ממאזנה כפי שקרה לניס אחרי התקרית הקודמת שפאייה "כיכב" בה, אולם בקבוצה מקווים שזה לא יקרה ותקוותיה נשענות על כך שמארסיי לא נענשה בהפחתת נקודות כאשר אוהד שלה פרץ לכר הדשא במהלך המשחק נגד פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully