וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מזימה לגנוב אותו: "דייגו מראדונה נקבר ללא לב"

רופא שהוציא ספר על נסיבות מותו של כדורגלן העבר חשף סיפורים חדשים: הגודל יוצא הדופן של ליבו, הסיבה שהוא חי עד גיל 60 וההתמכרות לסקס

כתבתו של שרון דוידוביץ' על דייגו מראדונה/ספורט1

כמעט שנה חלפה מאז מותו של דייגו מראדונה, אבל גם כיום השם שלו ממשיך להיות מוזכר במסגרת סיפורים משונים לחלוטין. הרופא והעיתונאי נלסון קסטרו, שהוציא לאור בתחילת החודש את ספרו "הבריאות של דייגו: הסיפור האמיתי" על רקע ההאשמות ברשלנות רפואית שגרמה למותו של כדורגלן העבר האגדי, גילה הלילה (בין ראשון לשני) כי מראדונה נקבר "ללא לב".

קסטרו, שחשף בספרו סיפורים חדשים על מותו, נתיחת גופתו של מראדונה ותיק הרשלנות הרפואית שבית המשפט בוחן בימים אלו, התארח בתכנית טלוויזיה בארגנטינה וסיפר כי אוהדים קשרו קשר במטרה לגנוב את ליבו הדומם של דייגו במהלך טקס האשכבה שלו, שהתרחש יממה לאחר לכתו: "היה מהלך בקרב האולטראס של חימנסיה לה פלאטה (הקבוצה האחרונה בה אימן מראדונה), שתכננו לפרוץ ולחלץ את האיבר. התכנית לא התממשה כי זה היה דורש תעוזה עצומה, אבל ברגע ששמעו עליה הוחלט להוציא את הלב שלו, גם כדי לבצע בו בדיקות כי מן הסתם הוא היה חשוב מאוד בתהליך קביעת סיבת המוות".

דייגו מראדונה מאמן חימנסיה לה פלאטה. רויטרס
לב יוצא דופן. דייגו מראדונה/רויטרס

בנוסף, קסטרו נשאל באשר לגודל ליבו של מראדונה, שעל פי הנתיחה שלאחר המוות שקל פי שניים מהממוצע אצל גברים: "הוא שקל חצי קילו. למראדונה היה לב גדול ולא רק בשל היותו כדורגלן בעבר, אלא בגלל אי הספיקה ומחלת הלב שאובחנה אצלו בשנת 2000", הבהיר וציין כי לב שוקל בדרך כלל כ-300 גרם.

עוד הסביר הרופא כי בזכות מאפיינים פיזיים יוצאי דופן, מראדונה החזיק בחיים הרבה יותר ממה שאדם מן השורה היה מצליח, אך מנגד הוא סבל גם ממאפיין גנטי שפגע בבריאותו: "מראדונה היה פריבילג מבחינת נתוניו הגופניים והסיבולת שלו, אבל למרבה הצער היה לו רכיב ממכר הרסני. מראדונה היה מכור להכל. מכורים לא מחלימים, הם מתאוששים. הבעיה שלו הייתה שהוא מעולם לא נכנס לתהליך התאוששות ארוך. חשוב לקחת בחשבון שבין ההתמכרויות שלו היה גם סקס. היה לו רעב יוצא דופן ליחסי מין. הוא היה מרכז העולם ואדם בלתי יציב, מה שהוביל אותו לאורח חיים מופרז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully