וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוגיות הסודית של מראדונה בקובה: עם נערה בת 16, שנפלה לסמים

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 19:01

מאוויס אלברס שברה שתיקה של כ-20 שנה וסיפרה על יחסיה עם כדורגלן העבר, שרצה להטיס אותה לארגנטינה במזוודה: "מתביישת שעברתי את זה, הייתי ילדה"

כתבתו של שרון דוידוביץ' על דייגו מראדונה/ספורט1

ידוע לכל כי דייגו מראדונה היה אחראי ללא מעט סקנדלים במהלך חייו, אבל מסתבר שגם אחרי מותו, ממשיכים לצוף סיפורים הזויים על מעלליו של כדורגלן העבר האגדי. היום (שלישי) פורסם בארגנטינה כי נחשפה בת הזוג של מראדונה בתקופה שזה התגורר בקובה כדי להיגמל מהתמכרותו לסמים.

מאוויס אלברס, שהייתה אז בת 16 בלבד, סיפרה לראשונה לתקשורת על יחסיה עם מראדונה, שעל אף היותה קטינה נחשבו לחוקיים באי שבו שהה הארגנטינאי. על פי עדותה של אלברס, חבר של דייגו ואחד מעובדי בית המלון שבו התמקם, יצרו קשר עמה כדי שתגיע לארח לו חברה: "במשך יותר משעה הם הסבירו לי כמה חשוב לעזור לדייגו, שהוא אישיות בינלאומית, ידיד של קובה ושהוא סובל מדיכאון. בסוף הסכמתי".

"במלון קיבל את פניי גיז'רמו קופולה, חבר של מראדונה. באותו רגע נבהלתי מאוד, כי הייתה עליו רק מגבת וחשבתי על הגרוע מכל", המשיכה אלברס. "כמה דקות אחר כך קיבל אותי מראדונה. הוא שוחח איתי הרבה ונתן לי להרגיש בטוחה. הוא התחבב עליי, מעולם לא חצה את הגבול. הוא הזמין אותי לארוחת ערב עם משפחתי יממה לאחר מכן".

דייגו מראדונה בשייט בקובה. רויטרס
סיפור שלא מוסיף לו כבוד. מראדונה/רויטרס

במשך כחמש שנים שבהן ערך שיקום בקובה, מראדונה ניהל זוגיות עם הנערה ודאג לפנק אותה במסעדות, טיולים ומסיבות: "אני הייתי ילדה. לא היה לי שום זדון. הוא היה אדם זר, עשיר ובחר דווקא אותי. לא הייתי יכולה לסרב לו, זו הייתה פריבילגיה להיות בת הזוג שלו".

הבעיות מבחינתה החלו כשהסכימה לבקשה של מראדונה שתעבור להתגורר עמו, וכך נפלה אלברס להרגלים הרעים שמהם סבל גם כדורגלן העבר: "החיים איתו היו משוגעים. מסיבות, מועדונים. הוא היה לוקח אותי לאכול. לא דמיינתי שאפול לסמים, שהיה לי כל כך קשה להיגמל מהם אחר כך. אחרי כל השנים הללו, אני נבוכה שעברתי את כל זה בגיל 16. אני מתביישת בזה. אבל זו חוויה שעברתי בחיים, אנחנו לא בוחרים מה ייצא לנו לחוות ופשוט זרמתי עם הסיטואציה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
האפיפיור פרנציסקוס עם דייגו מראדונה ב-2014. Pier Marco Tacca, GettyImages
קדוש הוא לא היה. מראדונה עם האפיפיור/GettyImages, Pier Marco Tacca

לקראת משחק ההוקרה לכבודו בנובמבר 2001, מראדונה ביקש לצרף את בת הזוג הקובנית שלו לנסיעה לארגנטינה. בשל האיסור על כל אזרח קובני לעזוב את שטח המדינה ללא אישור מיוחד, מראדונה התכוון להעלות את מאוויס אלברס למטוס בתוך ארגז מתכת גדול: "אני רוצה שתעשו בו חורים כדי שהיא תוכל לנשום", ביקש דייגו מעוזריו על פי דיווח בארגנטינה. למזלה של הנערה, מראדונה קיבל אישור מפידל קסטרו, חברו הטוב ושליט קובה דאז, כדי שבת הזוג תוכל להתלוות אליו לארגנטינה.

לטענת התקשורת הארגנטינית, היחסים בין אלברס למראדונה הסתיימו כשמאהבת קובנית אחרת של השחקן האגדי, אדוניי פרוטוס, חשפה בכלי התקשורת את יחסיה עם מראדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully